Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko270
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
BornInSmokes
BornInSmokes

BornInSmokes

Dołączył 8 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1033
  • Znaleziska 455
  • Mikroblog 578
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1
A.....a
konto usunięte 05.06.2022, 05:16:56
  • 41
Mirki, na starcie muszę zaznaczyć, że to może być wyjątkowo głupie pytanie.
Otóż rok temu pracowałem w sortowni paczek DPD i udało mi się przeżyć tam cały jeden dzień. Praca polegała na ściąganiu paczek z taśmy i roznoszeniu ich po hali do odpowiednich numerów. Przez 8 godzin leciała taśma, a paczek było tyle, że trzeba były prawie biegać, żeby nadążyć. Paczki ważyły różnie, od drobnych, po takie, które trzeba było nosić w
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 05.06.2022, 11:23:23
  • 1
Ten temat to złoto i podsumowanie dzisiejszej młodzieży.
"Poszedłem do pracy fizycznej i zrezygnowalem bo cieżko i byłem zmęczony" - duuuuuuh. Albo "przez dwa tygodnie nie moglem nauczyć sie systemu w magazynie jak roznosic paczki" xD. I wy chcecie 15k na reke i odpowiedzialną prace? bycz plis.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 04.06.2022, 18:08:51
  • 8
Good old Snax, az zachcialo mi sie CSa ogladac, to pokazuje ze MOUZ to byla niestety pomyłka, ktora zaważyła prawdopodobnie o jakiego dalszej karierze, a raczej jej braku. Oby po tym evencie dostał ciekawą ofertę i jeszcze przez rok czy dwa zrobił jakiś Last Dance trollujac caly T1.

#csgo
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
04.06.2022, 18:15:30
  • 6
Snax potrzebuje troche wolności w swojej grze, ale potrzebował tez zrozumieć, ze nie bedzie juz hard-carry jak w VP - to 2gie juz zrozumial jak widać. Zreszta o tym 1wszym mowil przy MOUZ, ze nie zgrali się, bo chcieli zeby on byl total supportem. Co nie mialo sensu, wzieli sobie kolesia ktory od 2014-2016 byl top 5 HLTV players, w pierwym kwartale 2017 byl top 1 (BIG APPLE and snax is hungry)
  • Odpowiedz
marko2
marko2
27.05.2022, 10:33:04
  • 684
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 51
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 27.05.2022, 19:43:58
  • 1
@konsonanspoznawczy: Problem w tym, ze jest nie jest mu dobrze, cała jego mowa ciała krzyczy "co Ty p--------z, nie oszukuj sam siebie" xd Nie wierze ze zdrowy facet jest w stanie sobie zracjonalizować taką akcję, chyba, ze ma w------e w partnerkę, 0 poziom testosteronu, albo jakieś problemy psychiczne.
  • Odpowiedz

12

Dlaczego ludzie z kredytem hipotecznym budzą hejt? "Nowak dostanie, a ja nie?"

Dlaczego ludzie z kredytem hipotecznym budzą hejt? "Nowak dostanie, a ja nie?"

- Nastąpiła prywatyzacja odpowiedzialności. Problem mieszkalnictwa spadł na nasze barki, państwo się od niego odcięło. Więc teraz, gdy ktoś mógłby mieć łatwiej, niż my mieliśmy, jest frustrujące. Budzi poczucie społecznego niezadowolenia i niesprawiedliwości - mówi prof. Rafał Drozdowski, socjolog

tumbar
z
poznan.wyborcza.pl
dodany: 24.05.2022, 07:26:24
  • 16
  • #
    polska
  • #
    mieszkanie
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    nieruchomosci
  • #
    inflacja
  • #
    stopyprocentowe
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 24.05.2022, 12:59:48
  • -1
Bardzo prosty mechanizm, ludzie z reguły szukają sobie wroga, który jeszcze odpowiada za ich niepowodzenia - idealna mieszanka. I taka jest narracja, przeciętny kredyciarz to idiota, bo albo kupował mieszkania po cenie, która wg wykopków jest na górce, przez co nakręcał ją jeszcze bardziej albo kupował 10 mieszkań aby wyzyskiwać biednych studentów xD przeciez to myslenie w kategoriach klasowych, kredyciarze - nowa burżuazja.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 21.05.2022, 08:08:42
  • 10
Spadnie... no spadnie bo: drogo, covid, no teraz to juz wojna...yyyy no ok, ale stopy to the mooooon, a w Chinach spadki!!!!

Spadkowicze jak Jackowski od 20 lat przepowiadają, byc moze za 5-10 lat cos spadnie i będą dowodzić ze wszystko było jasne od początku, chociaz bardziej prawdopodobne będzie jebnięcie w ziemie meteorytu, pewnie kilka miesiecy przed zderzeniem spadną... czekajcie.

#nieruchomosci
BornInSmokes - Spadnie... no spadnie bo: drogo, covid, no teraz to juz wojna...yyyy n...

źródło: comment_1653120359KQ7Kys2kSP4Ow9UORbXFrb.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
21.05.2022, 08:30:59
  • 1
@maryjuszpitagoras: Dokładnie, zgadzam się, dlatego nie lubie tych mędrców, ktorzy kazdego kto wzial kredyt nazywaja debilem bo nie przewidział covidu, wojny a w konsekwencji nagłego, znacznego wzrostu poziomu stóp.

Niemniej, chcialbym zwrócic uwagę ze spadkowicze mówią, ze nie należało się kredytować przy niskich stopach i przy wysokich... i przy srednich - generalnie zaden moment nie jest dobry, bo w koncu spadnie ;)
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
21.05.2022, 09:18:01
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 21.05.2022, 08:15:54
  • 1
DGE - Rademenez feat. VNM (prod. i skrecze The Returners) - spoko, nie spodziewałem się, troche taki stary vibe.

#nowoscpolskirap
BornInSmokes - DGE - Rademenez feat. VNM (prod. i skrecze The Returners) - spoko, nie...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janushek
janushek
janushek
21.05.2022, 08:35:00
  • 2
Gural i Returnersi

"troche taki stary vibe"

niesamowita historia
  • Odpowiedz
elf_pszeniczny
elf_pszeniczny
20.05.2022, 08:48:54 via Wykop Mobilny (Android)
  • 25
Definicją szaleństwa jest robienie w kółko tego samego i oczekiwanie innych rezultatów. Wykopki poprawnie zauważają: rekordowe zyski banków z kredytów przy braku ryzyka, patologiczne robienie z rynku nieruchomości instrumentów finansowych dla bogatych, patologiczne robienie z osiedli mieszkaniowych usług hotelarskich "zatrudniających" sąsiadów oraz policję jako recepcję i ochronę.

Ich reakcja nawet na plotki dotyczące próby zrobienia z tym czegokolwiek, żeby zwykły Kowalski miał łatwiej? Jazgot o brudnych łapach roboli, LITERALNIE KOMUNIZM itp.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 20.05.2022, 09:25:22
  • 6
@elf_pszeniczny:

Problem jest taki, ze prawdopodobnie 99% tych którzy piszą tu co dzień o spadkach i jakichś kredyciarzach, nawet gdyby spadki wyniosły 25% nie kupiłoby mieszkania. Oni nie rozumieją, ze aby jakieś poważne (rzędu 15% ++) spadki nastąpiły musiałby jebnąć taki kryzys, ze dotknąłby całego społeczeństwa, każdego, dosłownie każdego, bezrobocie 20% to minimum, i nawet jeśli byliby tym kto zachował pracę, na pewno nie byłoby "nastroju" na poważne inwestycje -
  • Odpowiedz
m.....n
m.....n
konto usunięte 16.05.2022, 13:47:03
  • 0
Pamiętam, że jeszcze w szkole na zajęciach z jakiś zajęć ekonomicznych nauczycielka opowiadała jak za czasów wysokiej inflacji w PL ludzie, którzy mieli gotówkę pakowali pieniądze w nieruchomości. Bo nieruchomości ratowały pieniądze przed utratą własności.

Rosną ceny materiałów budowlanych o kilkadziesiąt procent rocznie. Zastanawiam się jak mają spaść te ceny nieruchomości o których ludzie teraz głoszą? W sensie, że ludzie zaczną wyprzedawać mieszkania, aby spłacić kredyty?

Jaki macie tok rozumowania w sprawie
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 16.05.2022, 14:07:02
  • 0
@mudmen: Bo myślą życzeniowo, nie biorą pod uwagę cen materiałów, robocizny, niskiego bezrobocia i wzrostu płac przez ostatnie lata. W 2008 mieliśmy kryzys i nie pamiętam masowych wyprzedaży i bankructw. Ale dobra, załóżmy, że będą, niech będzie że 15% (i tak to juz byloby mega duzo) - jeśli ktoś faktycznie ma gotowkę i czeka ostatnie 2-3 lata na spadki i one za rok nastąpią, to biorąc pod uwage inflację i
  • Odpowiedz
bekazpisu
bekazpisu
bekazpisu
16.05.2022, 13:43:15
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 16.05.2022, 13:49:34
  • 3
@bekazpisu: Ceny pojdą do góry i oczywiście ze przerzucą na wynajmujących, sytuacja będzie podobna do tej z przed kilkunastu lat, gdzie normą było jako studenciak wynajmowanie 1 pokoju na 2 osoby, albo 2 pokojowego mieszkania na 4 ;) - gdzie dzis na wykopie wrzucaja foty 8m pokoiku z pytaniem, kto tak mieszka w takich warunkach xD Wyższe stopy to problem kredyciarzy, ale glownie wynajmujacych.
  • Odpowiedz
biesy
biesy
15.05.2022, 17:54:13 via Android
  • 36
Jak widzę osobę 30+ bez własnego mieszkania, to od razu wiem, że coś z nią nie tak.

Albo nieporadna życiowo.
Albo niewykształcona.
Albo z problemami w chacie.
Albo aspołeczna.
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 16.05.2022, 05:32:51
  • 0
Trochę racji tu jest, już widziałbym siebie za 35 lat wynajmującego mieszkanie ze swojej emerytury (a szacuje sie, ze my bedziemy miec emeryture na poziomie 1/4 zarobkow). To tak jakbyś dziś chciał aby twoja babcia 63l wynajeła sobie mieszkanie w Warszawie za 2,5/3k - jakoś mi się to nie spina, mimo ze dzisiejsi emeryci mają całkiem "niezle" emerytury w stosunku do naszych przyszłych.
  • Odpowiedz

955

W latach 2009-15 ceny mieszkań w Polsce urosły o 5%. Po 2015 roku o... 60%

W latach 2009-15 ceny mieszkań w Polsce urosły o 5%. Po 2015 roku o... 60%

Ceny mieszkań w Polsce zanotowały w ciągu ostatnich kilku lat dynamiczny wzrost. Wzrost cen zaczął się po 2015 roku.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 15.05.2022, 09:53:20
  • 202
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 15.05.2022, 14:15:34
  • -9
Nie wiem czy tym artykułem i komentarzami spadkowicze nie strzelili sobie w stopę najbardziej odkąd czytam te wypowiedzi.
W 2008 na świecie wybuchł kryzys ktory trwał 2 lata, a wychodzenie z niego kolejne 2-3 lata. W Polsce dotarł z około rocznym opóźnieniem i trwał dobre 2-3 lata, a później powolne odbijanie - kryzys byl bezposrednio powiązany z kredytami dot. nieruchomości, a mimo to w artykul mowi o 5% wzroscie.

Dla niekumatych :
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 15.05.2022, 17:51:27
  • 1
@blargotron: Wąska grupa oświeconych, która wyśmiewa każdego, kto kupił mieszkanie. Jednocześnie od 2009 czekając na ogromne spadki cen mieszkań, trzeba przy nich uważać ze słowami takimi jak "wibor", "ale moze nie spaść", "kredyt", na szczęscie, z racji ze zazwyczaj maja naście lat i "swój" pokój, daleko nie ucieknął - inaczej mogą się spłoszyć i Cie zablokować :(. Na szczęście, około 26-28 roku zycia wyrastają z tego, zaraz po skumaniu ze

33

Zdaniem Jankowskiego z polsatu klasa średnia to kierowcy autobusów...

Zdaniem Jankowskiego z polsatu klasa średnia to kierowcy autobusów...

W programie „Punkt Widzenia” w Polsat News gościem Grzegorza Jankowskiego był Olaf Wojak Centrum im. Adama Smitha. Dziennikarz usiłował przekonać swojego rozmówcę, że klasę średnią tworzą osoby zarabiające od 3 do 3,5 tys. zł. – W dzisiejszych czasach jesteśmy doświadczani tym, że klasa...

Hyrkan
z
nczas.com
dodany: 12.05.2022, 10:32:04
  • 13
  • #
    polska
  • #
    klasasrednia
  • #
    polsat
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 12.05.2022, 10:46:30
  • 2
Problem jest taki, ze dziś te pojęcia klas sa tak pomieszane i kazdy ma swoja definicje i nic nie wiadomo. Moim zdaniem dzis powinno patrzec sie na kryterium dochodowe - ale i tak zgodnie z tym na pewno nie sa to osoby zarabiające 3-3,5k.

W jego głowie pewnie definicja klasy średniej to najbardziej liczna grupa społeczna pod względem zarobków a nie sam poziom zarobkow, albo sposob ich uzyskiwania.

Tak bardzo ogólnie wg mnie dziś
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 12.05.2022, 10:48:48
  • 7
@Bartholomaeus: Bo jedno z drugim sie wiąże, jak zarabiasz 3k i pracujesz na zmiany 12h to nie bedziesz sobie pozwalal na kulturalny styl zycia, chodząc co miesiąc do teatru, oszczednosci i pewnie wykształcenie tez zawidoło.
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 13.05.2022, 05:27:05
  • 0
@barman84: Tak, bo ktoś kto zarabia 3,5k netto na pewno żyje na porównywalnym poziomie co 15k ;)

35

Spadł średni koszt wynajmu mieszkań w Warszawie

Spadł średni koszt wynajmu mieszkań w Warszawie

Wraz z początkiem maja całkowita średnia cena najmu w Warszawie spadła do 5 507 zł – wynika z opublikowanego w poniedziałek raportu portalu Otodom. W kwietniu br. w stolicy był szczyt cenowy pod względem kosztu najmu - dodano.

Gustav88
z
pb.pl
dodany: 12.05.2022, 10:56:43
  • 27
  • #
    ekonomia
  • #
    warszawa
  • #
    nieruchomosci
  • #
    wynajem
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    mieszkanie
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 12.05.2022, 16:22:21
  • 5
@SzitpostForReal: Zaraz... czy ta tabelka ma za zadanie porównac co się bardziej opłaca, a jednoczesnie przy wynajmie nie wlicza oplat licznikowych i administracyjnych, ktore sa po stronie najemcy, a po stronie zakłada 10% wkladu, gdzie z reguły wymaga się 20% wkładu xD? Nice raport
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 13.05.2022, 05:24:37
  • -3
@SzitpostForReal: Tak, wezmy dla przykładu Krakow:
2250 + 700 zł opłat = 2950 vs 3245 - ~700zl (20% wkladu) + 700zł czynszu, i końcowo mamy wtedy porównanie zgoła inne:

2950 vs 3245 - ta różnica nie jest juz tak imponująca - dodatkowo tylko w 2giej sytuacji mieszkanie spłacasz dla siebie + w przypadku kredytu, każdy kolejny miesiąc spłaty + ewentualne nadpłaty powodują spadek kosztów praktycznie z miesiąca na miesiąc...

Nie
xqwzyts
xqwzyts
12.05.2022, 16:11:08 via Android
  • 4
#nieruchomosci

Szybko, po same kule zanim wzrośnie
https://www.slaskibiznes.pl/wiadomosci,brzmi-jak-szalenstwo-wlasnie-teraz-warto-brac-kredyty-hipoteczne,wia5-2-6579.html
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 12.05.2022, 17:36:45
  • 0
@xqwzyts: Nie, nie - wg wykopu : "Już za chwilę jebnie bo... COVID, Wojna, Koniunkcja księżyca.." - Andrzej 49l - koloryzowane.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 11.05.2022, 05:56:38
  • 164
Jeśli zastanawiasz się nad kupnem mieszkania to są moje 3 grosze z perspektywy kogoś kto kredyt brał kilka lat temu:

1. Jeśli stać Cię na aktualnie oferowaną ratę + masz tego tysiaka buforu + jakąś poduszkę finansową - kupuj, nie czekaj na magiczne spadki. Zakładam, ze masz łeb na karku, w perspektywie 2-5 lat Twoja pensja będzie rosła. Wibor rosnie, spada i nie uchronisz się przed tym w perspektywie nawet 15 lat.

2. Przy
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 06:15:54
  • 0
@Miszcz_Joda: Moze przesadziłem lekko, ale tez nie jestem pewien, na notariusza wydałem na pewno 5k w sumie.... u mnie byl jakiś długi, skomplikowany akt, odpisy, dupisy... prowizja dla banku - nie jestem pewien ale chyba 3-4k. Do tego te opłaty przy składaniu wniosków do banku o udzielenie kredytu, bank liczył sobie 450zl za wycene nieruchomosci - taka prosbe zlozylem do 3 banków, czyli 3x450. Do tego bank wciskał w tamtym
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 06:27:54
  • 22
@SpalaczBenzyny: Zgadzam się, wszystko jest kwestią perspektywy, chodziło mi bardziej o to, ze jesli dziś stać Cie na 3 pokoje w "twojej" docelowej lokalizacji i planujesz dziecko w perspektywie np 3-4 lat, to wg mnie od razu lepiej isc w te 3 pokoje, niz pozniej sie bujać jeszcze raz z tym wszystkim i to jeszcze w okresie gdzie spodziewasz się dziecka i masz np kolejne dodatkowe wydatki.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 06:39:43
  • 0
@Miszcz_Joda: 4 lata, tak jak mowie, u mnie był jakis dziwnie dlugi akt, jakias skomplikowana sytuacja i za wszystko wyszlo 5k (mowie o tej pierwszej umowie i finalnym akcie i innych pierdołach).

Co do wniosku, to nazwało się "opłata za wycenę lub operat klientów" - mozna byl to samemu zalatwiac (prywatnie zlecic wycene), albo zaplacic 450zl bankowi zeby za mnie to zrobil
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 11:26:43
  • 0
@Nie_znany: Zawsze może pójść coś nie tak, ale umówmy się - nie da się życ na zasadzie : Nie kupie, nie zrobie bo moze byc wojna, covid, meteoryt.

Przy kupnie mieszkania z 20% wkładem masz nikłe szanse na "wtopienie", śmiem twierdzić, ze w podbramkowej sytuacji po kilku latach od kupna, w 9/10 przypadkó wyjdziesz na minimum 0, jeśli nie lekki plus przy sprzedaży.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 11.05.2022, 05:13:06
  • 18
Przejrzałem tagi na szybko sprzed lat. Takich komentarzy jak na obrazku widać było co roku, od mniej więcej 2016... xd
W sumie odpowiedz poniżej podsumowuję spadkowiczów.

#nieruchomosci #kredythipoteczny
BornInSmokes - Przejrzałem tagi na szybko sprzed lat. Takich komentarzy jak na obrazk...

źródło: comment_1652245843sYm7CtHc9wFkNmsNg78ffv.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
11.05.2022, 05:23:20
  • 10
@panzmarszrutkiwbiszkeku: Dokładnie to mam na myśli, ludzie naiwni i czytają takie głupoty. Wyobraźmy sobie random mirka lat 28 - koleś w 2017 zastanawiał się czy kupić mieszkanie w kredycie i nie daj Boze na podstawie tego tagu pomyślał sobie... "Ty... faktycznie, jest juz strasznie drogo, poczekam ze 2 lata i jak pierdzielnie, kupie taniej"....
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes 05.05.2022, 16:30:29
  • 66
Cześć,

Po ostatniej decyzji NBP mam już nóż na gardle, rata wzrosła do 2k, nie wyrobie... szukam na szybko kupca na 58m (3pok) Wawa - kupilem 3 lata temu za 415 k, do splaty zostało 240k ale nie daje juz rady psychicznie, z racji na ten wzrost i kredyt pod korek - oddam nawet za 150k do negocjacji.
Oczywiscie nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, bo jak w następnym miesiącu, podwyżka
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
05.05.2022, 16:45:10
  • 58
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
05.05.2022, 16:53:36
  • 5
@NieoznaczonaReklama: Dzieki, to jesteśmy w kontakcie. Przemysle, bo rownoczesnie prowadzę negocjacje z Vasylem, ma on 2 miejsca w swoim Cygańskim Taborze - wiec jest to jakaś opcja.
  • Odpowiedz
BornInSmokes
BornInSmokes
BornInSmokes
Autor
06.05.2022, 05:17:46
  • 1
@gridstream: Żarty, żartami, ale pod koniec 2018 kupiłem dziurę w ziemi za 420k (55m) (z garazem juz wlacznie) przy budowanej 2giej linii metra. W 2018 srednia cena z m2 to bylo 8800 (https://sonarhome.pl/blog/artykuly/raport-ceny-mieszkan-w-warszawie-lipiec-2018) - dodatkowo pamietaj ze to srednia, nie piszemy o mieszkaniu w centrum - nie piszemy tez o dalekiej Białołęce, doszła do tego zniżka za zakup mieszkania na etapie dziury w ziemi i dało radę taką cene
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
  • Strona 7 z 14
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.01.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 11.12.2024

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 08.08.2022

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia