Cześć Mirki,
Mam taki problem.
Zamówiłem ostatnio ze strony Apple najnowszego iPhone 17 Pro i w opcji płatności wybrałem Apple Pay. Kiedy to wcisnąłem to pojawiła się informacja, że płatność pobiorą 2 dni przed wysyłką. Telefon otrzymałem we wtorek i kwota pobrała się w piątek w ubiegłym tygodniu. Dzisiaj wchodzę na konto i jakby to pobrana kwota z piątku widnieje w blokadach, a dzisiaj czyli w czwartek nagle pobrano z mojego konta ponownie 5799.
Reasumując,
Mam taki problem.
Zamówiłem ostatnio ze strony Apple najnowszego iPhone 17 Pro i w opcji płatności wybrałem Apple Pay. Kiedy to wcisnąłem to pojawiła się informacja, że płatność pobiorą 2 dni przed wysyłką. Telefon otrzymałem we wtorek i kwota pobrała się w piątek w ubiegłym tygodniu. Dzisiaj wchodzę na konto i jakby to pobrana kwota z piątku widnieje w blokadach, a dzisiaj czyli w czwartek nagle pobrano z mojego konta ponownie 5799.
Reasumując,


















Próbuję zmienić ustawienia w jednym ze swoich AP od TP Linka EAP225 i przy próbie zalogowania się do niego, non stop ten komunikat. Nie sugerujcie się loginem, bo nawet wpisując poprawne passy cały czas ten sam błąd.
Jak to naprawić?
Dzięki
źródło: IMG_1163
Pobierz