Czesi zrobili te same zakupy w Polsce, Niemczech i u siebie. Smutny wniosek.

Czeskie media przeanalizowały ceny w sklepach Lidl w trzech krajach. Od lutego 2022 do września 2024 polski oddział sieci podniósł ceny o 32 proc., czeski o 24 proc., a niemiecki o 20 proc. - wynika z wyliczeń serwisu

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 165
- Odpowiedz






Komentarze (165)
najlepsze
Mimo tego wiadomo, trzeba nagłaśniać, bo każde korpo obniża jakość i podwyższa ceny
Jedynie jakieś nowe słodycze milki czy ferrero ( nie pamiętam) były u nich tańsze, reszta droższa.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
a potem zdziwienie że ludzie inwestuja w beton zeby nie stracić tego co uciułali przez 30 lat pracy