Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko250
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

447

Kanał Zero będzie nadawał poza YouTube? Ważna decyzja KRRiT

Kanał Zero będzie nadawał poza YouTube? Ważna decyzja KRRiT

Kanał Zero trafi do rejestru programów telewizyjnych prowadzonego przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Co to oznacza dla projektu Krzysztofa Stanowskiego? Czy wyjdzie poza YouTube i trafi na inne platformy? Szczegóły w tekście.

Maaatiz
Maaatiz
z
hdtvpolska.com
dodany: 23.04.2025, 17:13:39
  • #
    polska
  • #
    tv
  • #
    kanalzero
  • #
    stanowski
  • #
    telewizja
  • #
    media
  • 236
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (236)

najlepsze

Vampire007
Vampire007
Vampire007
23.04.2025, 21:46:51 via Wykop
  • 356
Widzicie, wystarczy zadać pytanie kim pan/pani jest i dać się wypowiedzieć spokojnie przez 3h, to jest coś czego nie potrafiła zrobić żadna telewizja przez 30 lat, sam wywiad z Braunem był dłuższy niż wszystkie debaty tvp przed pierwszą turą przez ostatnie 10 lat! lets that sink in
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

KwadratF1
KwadratF1
23.04.2025, 22:33:53 via Wykop
  • 17

Komentarz usunięty przez moderatora

enten
enten
23.04.2025, 23:16:51 via Wykop
  • 32
@Codevein: no nie wiem ziomek, wydaje mi się, że reklamy jednak zarobią 10x więcej niż debata XD

Ale widzę że się znasz na układaniu ramówek i telewizje się powinny o Cibie bić bo 10x większe zyski to nie w kij dmuchał
  • Odpowiedz
zagubionychromosom
zagubionychromosom
23.04.2025, 17:57:18 via Wykop
  • 213
silnirazem dostaną zawału ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

r.....x
r.....x
konto usunięte 23.04.2025, 21:51:26 via Wykop
  • 64
@zagubionychromosom: przecież rudy nigdy nie pozwoli na to, żeby w telewizji było cokolwiek innego niż jedyna słuszna wersja przekazu. Jak on się nawet republiki przestraszył, a co dopiero gdyby Stanowski stworzył program informacyjny o 19:30 w ogólnopolskiej telewizji. Czysta woda , TVN i Polsat to są telewizje, które masz oglądać i słuchać z nich jedyny słuszny przekaz.
  • Odpowiedz
Hymenajos
Hymenajos
23.04.2025, 22:47:20 via Wykop
  • 109
@yaszczur: To zobacz co robi obecna władza z mediami publicznymi - wklejam swój post z mikro -

"Tak się robi propagandę w reżimowej TVPO. Rafałka zdjęcie na tle polskiej flagi, ładnie oświetlony, wykadrowany. Zdjęcie Mentzena - wybrana jakaś klatka filmu, tak żeby wyglądał najmniej korzystnie na niej. Aż mi się przypomniało jak za #tvpis kadrowali tuska z rogami, albo robili mu czerwoną mordę. Jak widzicie rządy się zmieniają,
Hymenajos - @yaszczur: To zobacz co robi obecna władza z mediami publicznymi - wkleja...

źródło: 1a72b0be06f41f6da402f7f525d8070c6b3f8a3513412b66d1bb9eb67b67eb1f

Pobierz
  • Odpowiedz
guest
guest
23.04.2025, 22:20:55 via Wykop
  • 142
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Masterpolska94
Masterpolska94
23.04.2025, 23:41:15 via Wykop
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
lougramm
lougramm
24.04.2025, 04:00:40 via Wykop
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jackblackcanada
jackblackcanada
jackblackcanada
23.04.2025, 19:19:48 via Wykop
  • 113
Spoko kanał.Wywiadów przeprowadzanych przez stanowskiego słucha się z przyjemnością
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dignus
Dignus
Dignus
23.04.2025, 21:41:25 via Wykop
  • 53
i cyk 50 groszy zarobione


@Stuba: kto ci płaci? I czemu tak nisko się cenisz? Żądaj od wpisu przynajmniej 70 groszy, mówię ci.
  • Odpowiedz
Codevein
Codevein
Codevein
23.04.2025, 23:05:51 via Wykop
  • 18
@Dignus: dobra stawka, z puszki w lidlu przeciez jest 5gr; )
  • Odpowiedz
viNci_
viNci_
24.04.2025, 02:18:18 via Wykop
  • 65
Jaja by były jakby zamiast Republiki, koncesje dostał Kanał Zero :) Wiem, że dla wielu Stanowskiego został kupiony przez pis, tylko jak pytasz o konkretne dowody, to albo wyzywają cię o pisowców, albo przytaczają przykłady, gdzie na logikę, praktycznie każde media, w którym wykupiona była reklama przez spółki skarbu państwa, można powiedzieć, że sprzedali się danej partii rządzącej :) Ale jeśli ktoś ma konkretne dowodu to chętnie poczytam, bo już próbowała Gazeta
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dupa01
Dupa01
Dupa01
24.04.2025, 06:27:18 via Wykop
  • 7
@Ogau: nie za mocne te "konkretne dowody". Analogicznie Tusk i Kaczyński byli na wizytach w Berlinie i Moskwie.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A więcej pluralizmu w mediach bardzo mile widziane.
  • Odpowiedz
Gaak
Gaak
Gaak
24.04.2025, 06:34:50 via Android
  • 4
@Ogau aco powiedzieli inni co byli u prezesów Orlenu? Tak z ciekawości pytam. Co ma ten temat powiedział Gawłowski z Lewicy czy Dowhan z PO? W sumie spotkań z zarządzie Orlenu było 7500, jakieś wyjaśnienia napewno odnajdziesz ciekawe.
A tak poza tym to Stanowski robił z orlenem kierunektokio i spotykał się z wiceprezesem Orlenu.
  • Odpowiedz
PlesniakPospolity
PlesniakPospolity
PlesniakPospolity
23.04.2025, 23:46:50 via iOS
  • 60
Ej lewaki, ale wy też możecie przebić magiczny próg 500 subów na youtube i stworzyć własną telewizję internetową ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jakie macie wymówki?
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

radonix
radonix
24.04.2025, 06:10:22 via Wykop
  • 9
@_mnemonick_: po prostu nikt by was nie chciał oglądać, nie toniecie całkowicie tylko dzięki sztucznie utrzymywanej obecności w na szczęście tracącej popularność telewizji, gdzie jest niewielki wybór, i dzięki mediom przejętym przez zagraniczny kapitał
  • Odpowiedz
PlesniakPospolity
PlesniakPospolity
PlesniakPospolity
24.04.2025, 07:30:43 via iOS
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
4ntymateria
4ntymateria
23.04.2025, 23:15:06 via Android
  • 58
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neoandrew
neoandrew
24.04.2025, 00:29:43 via Wykop
  • 4
@4ntymateria: Musisz myśleć poza utartymi schematami, nieszablonowo, może to oni pytają ciebie...
  • Odpowiedz
J.....s
J.....s
konto usunięte 24.04.2025, 04:59:26 via Wykop
  • 6
@4ntymateria: pytanie w tytule? To już znasz odpowiedź ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kotkameleon
kotkameleon
kotkameleon
23.04.2025, 17:35:34 via Wykop
  • 33
"Dzisiaj mamy Republikę, chociaż Republika nie wszędzie dociera, no i ma bardzo niewielkie środki, to jest dopiero taki początek telewizji. Uczynimy wszystko, żeby po pierwsze wygrać walkę o telewizję publiczną w Polsce, ale po drugie stworzyć także prywatną dużą telewizję, która będzie wolna." - Jarosław Kaczyński
"Stoi przed nami ogromne wyzwanie, żeby stworzyć jednak media dużo większe niż obecna Strefa Wolnego Słowa" - Jarosław Kaczyński
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Srakiczan
Srakiczan
Srakiczan
23.04.2025, 22:56:19 via Wykop
  • 32
@kotkameleon: @Vraagno Jesteście chorzy xD
  • Odpowiedz
essos
essos
essos
23.04.2025, 23:25:34 via Wykop
  • 25
typowa polityka prorosyjskiej partii Prawo i Sprawiedliwość


@Vraagno: xddd ale ty jestes bezmozg. Od razu widac ze ogladasz tvn i tvp0. Chorągiewy fałszywe. Kiedys pis nbyl jechany za psucie stosunkow z rosą, a teraz są prorosyjscy xDDDD Przypominam ze to p0wce chcieli budowy nordstream 2 i krytykowali pis za to ze ci tego nie chcieli
  • Odpowiedz
Proksimus
Proksimus
23.04.2025, 23:29:06 via Wykop
  • 21
Widzę ,że platformersi w komentarzach starają się bardzo być jeszcze większymi debilami niż pisowcy. Cóż, obie grupy warte siebie. Brawo ,że tak pięknie udało się im was zmanipulować przeciw sobie. Tylko kraju szkoda.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zenozed5000
zenozed5000
24.04.2025, 06:23:38 via Wykop
  • 2
@Proksimus: Partia sie nie chwali ale to jej zasługa. Mając media w kieszeni mozna robić wszystko.
  • Odpowiedz
ryhu
ryhu
23.04.2025, 22:36:28 via Wykop
  • 20
Nie wadzi mi, chociaż mało oglądam. Najlepszy jest ten typ co opowiada o przyrodzie, spoko też ta blondyna od USA i doktorek od medycznych spraw
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tsumik
tsumik
24.04.2025, 04:48:05 via Wypiek
  • 2
@ryhu blondyna jest super
  • Odpowiedz
ryhu
ryhu
24.04.2025, 11:43:48 via Wykop
  • 1
@nagi720317: nawija ciekawie i chętnie bym czytał to co opowiada, ale jest w niej coś takiego że nie mogę jej słuchać i przez to nie oglądam, nie wiem dlaczego xD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Hity

tygodnia

"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
4124
Skandaliczny materiał TVN o nieruchomościach. Podstawiona pracownica dewelopera
Skandaliczny materiał TVN o nieruchomościach. Podstawiona pracownica dewelopera
3866
Seba zostaje w areszcie do października
Seba zostaje w areszcie do października
3109
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
Czarne skrzynki pogrążają Sebastiana Majtczaka. Oto co zapisało się w BMW i Kii
3056
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
2590
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #prawo
  • #europa
  • #ekonomia
  • #gospodarka
  • #4konserwy
  • #heheszki
  • #swiat
  • #historia
  • #policja
  • #usa
  • #neuropa
  • #niemcy
  • #warszawa

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking