System redlight znów trzepie kierowców

GITD mógł we Wrocławiu zamontować sekundniki na najważniejszych skrzyżowaniach, ale zamiast tego uruchomiono system dojenia kierowców. Oczywiście to tylko dla bezpieczeństwa!!11oneone

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 348
- Odpowiedz

GITD mógł we Wrocławiu zamontować sekundniki na najważniejszych skrzyżowaniach, ale zamiast tego uruchomiono system dojenia kierowców. Oczywiście to tylko dla bezpieczeństwa!!11oneone

Komentarze (348)
najlepsze
Jeszcze chyba nigdy d3bile tak bardzo nie bronili swojego zdania (ⴲ﹏ⴲ)/
@SaperX: @Sojer: @isiaczek @kamilblog: Kochani, czy rzeczywiście w ten sposób zinterpretowaliście słowa z podtytułu "GITD mógł we Wrocławiu zamontować sekundniki"? :)
Autor znaleziska narzeka przede wszystkim na GITD, że zamiast tworzyć systemy dbające o bezpieczeństwo (czyli na pierwszym miejscu sekundniki), montuje tylko rozwiązania do karania, które nie działają
@Vasek: ja na przykład to wiem. ale wiem też, że w mojej okolicy postawienie sygnalizatora z zieloną strzałką i kamery nad nim jest zwykłym skokiem na kasę, bo za sygnalizatorem jest pas rozbiegowy i wystarczyłoby tam ustąp pierwszeństwa, które świetnie działało przez kilkanaście lat wcześniej
Podobno canard ustawił 2 sekundy opóźnienia ale chciałbym to wiedzieć oficjalnie a nie przez jakiś wycinek z artykułu.
Sekundnik w momencie dogadywania czasu wyświetla dwie kreski - potem potrafi wpaść na 5 sekund przed zielonym. Wystarcza. Jak
system zna dokładny czas cyklu to go dokładnie wyświetla.
Świat już to rozwiązał. Działa.
Cytat w temacie z onetu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale te gówna na światłach naprawdę stresują, czy nie będzie nagłego hamowania, bo słyszałem, że potrafią cykać już na żółtym.
Ciekaw jestem danych statystycznych, ile z tych składających się na ten rekord wykroczeń to był faktyczny przejazd na czerwonym świetle podczas jazdy "na wprost", a ile, to przejazd na zgaszonej "zielonej strzałce".Śmiem twierdzić, że jakieś 95-99% to była ta warunkowa strzałka. Jest to o
Tak naprawdę 90% przypadków to strzałka bez zatrzymania się, reszta przypadków to z---------m i zamiast zwolnić na żółtym, to docisnę - niektórym się uda, niektórym zabraknie szczęścia.
W moim odczuciu żadne z tych skrzyżowań nie stało się ani bezpieczniejsze, ani sprawniejsze do pokonania, ale hajs zbiera przepotężnie.
Widzą błędy wszędzie tylko nie u siebie, oni są perfekcyjnie a inni nie. Usilnie twierdzą że mają rację, chcąc zmienić zasady na górce piasku latającej w kosmosie.
Patrzę na to i jestem zmęczony.
Recydywista filozof się znalazł xD