A CO2 przy produkcji ich aut elektrycznych emitowane jest w Chinach więc nie ociepla klimatu. Podobnie zresztą jak inne dobra konsumpcyjne. Transport tych dóbr też nic nie psuje powietrza. Statki pływają zasilane syrenim śpiewem.
informacja nieprawdziwa, oni mają wszyscy PV i wszyscy ładują w nocy kiedy idą spać i nie ma czegoś takiego jak kolejki wielogodzinne, to szury i antyszczepionkowcy to wymyślili :/
btw, ostatnio jechałem sobie w stronę Jeleniej Góry z Wrocławia, po drodze w kostomlotach na superchargerze była kolejka, i ostatnia tesla z tej kolejki, jak już zdążyłem obrócić do jelonki i z niej wrócić, to stała na ładowarce dopiero xD normalnie zwykli dorośli
@Monochromatycznymizantrop: Dyskutowałem z takim jednym na YT. Nie przetłumaczysz. Oczywiście standard, dom, fotowoltaika i cieszy się, że bus pasem może pojeździć. Ładuje auto tylko w domu, w trasie to w przerwie na obiad, jak dojedzie do hotelu to podłącza do ładowarki, bo każdy hotel je ma. Większe trasy oczywiście samolotem. Na ładowarkach nie marnuje czasu, ale jak miał spalinówkę to marnował czas na tankowanie i wymiany oleju. Jeżdżenie od ładowarki
Długie kolejki do Superchargerów w Szwercji to efekt napięć między Teslą a szwedzkim związkiem zawodowym IF Metall.
Tesla odmawia podpisania zbiorowego układu pracy z pracownikami, co jest normą w Szwecji. W odpowiedzi, IF Metall i inne związki zawodowe, solidarnościowo, blokują dostęp do usług niezbędnych do rozbudowy infrastruktury ładowania Tesli. To nie jest kwestia skalowania samochodów elektrycznych jako takich, ale wynik konfliktu pracowniczego, który uniemożliwia podłączanie nowych stacji do sieci energetycznej.
@anonimowy_programista: Im więcej będzie pojazdów elektryczny tym trudniej będzie o szybkie ładowanie. Siec energetyczna nie jest z gumy i jej moc jest ograniczona.
@kawkanorbert: to niech się gonią skoro można "zablokować" to czy tamto w taki absurdalny sposób. Jadę na stację dla ludzi, 2 minuty i bak pełny i latam kolejne 700+ km.
@Davy27: gdyby? nie pamiętasz jak wojsko musiało swoimi cysternami pomagać? i to w momencie gdy był wprowadzony zakaz tankowania do baniaków i kanistrów
przeciętny janusz i grażyna leje za 100-200zł, jeździ na rezerwie albo połowie baku, robi mniej niż 100km dziennie, jakby nagle każdy zaczął jeździć np. 400km to była by masakra na stacjach
wracałem z warszawy 5 dni przed świętami i wszystkie stacje paliw na A2 gdzie paliwo jest
No ale elektroujobki przecież szczekały, że hurr durr na stacji też się czeka, a w ogóle to przecież możesz pociągnąć 200m przedłużacza z okna, w czym problem?!
Dlaczego nie chcecie być ekologiczni i dymać z autem żeby postało na stacji kilka godzin?!
Albo ładować "hehe pod domem, tak jak należy ładować elektryki"
@tellet: ale jak zwiazki zawodowe zablokuja stacje benzynowe to przeciez efekt bedziesz miec identyczny Tylko nie moga zablokowac bo sa wpisane jako infrastruktura krytyczna a szybkie ladowarki nie
@tellet: Słupki do ładowania ze zwykłym gniazdkiem typu 3kW albo 6kW. Jak widać w komentarzu powyżej, dla wielu w Polsce technologia poza jakimkolwiek wyobrażeniem.
Komentarze (275)
najlepsze
Transport tych dóbr też nic nie psuje powietrza.
Statki pływają zasilane syrenim śpiewem.
@sncf: bo to wcale nie chodzi o ekologię, tylko o robienie wody z mózgu zwykłym ludziom.
btw, ostatnio jechałem sobie w stronę Jeleniej Góry z Wrocławia, po drodze w kostomlotach na superchargerze była kolejka, i ostatnia tesla z tej kolejki, jak już zdążyłem obrócić do jelonki i z niej wrócić, to stała na ładowarce dopiero xD
normalnie zwykli dorośli
źródło: image
PobierzDługie kolejki do Superchargerów w Szwercji to efekt napięć między Teslą a szwedzkim związkiem zawodowym IF Metall.
Tesla odmawia podpisania zbiorowego układu pracy z pracownikami, co jest normą w Szwecji. W odpowiedzi, IF Metall i inne związki zawodowe, solidarnościowo, blokują dostęp do usług niezbędnych do rozbudowy infrastruktury ładowania Tesli. To nie jest kwestia skalowania samochodów elektrycznych jako takich, ale wynik konfliktu pracowniczego, który uniemożliwia podłączanie nowych stacji do sieci energetycznej.
przeciętny janusz i grażyna leje za 100-200zł, jeździ na rezerwie albo połowie baku, robi mniej niż 100km dziennie, jakby nagle każdy zaczął jeździć np. 400km to była by masakra na stacjach
wracałem z warszawy 5 dni przed świętami i wszystkie stacje paliw na A2 gdzie paliwo jest
Dlaczego nie chcecie być ekologiczni i dymać z autem żeby postało na stacji kilka godzin?!
Albo ładować "hehe pod domem, tak jak należy ładować elektryki"
źródło: Ladowanie-samochodu-elektrycznego-w-bloku-MG4-e1710782438261
PobierzTylko nie moga zablokowac bo sa wpisane jako infrastruktura krytyczna a szybkie ladowarki nie
Słupki do ładowania ze zwykłym gniazdkiem typu 3kW albo 6kW.
Jak widać w komentarzu powyżej, dla wielu w Polsce technologia poza jakimkolwiek wyobrażeniem.
źródło: ladestolper_boligblokker
Pobierzhttps://i1.jbzd.com.pl/contents/2024/12/normal/hjX46GBJNbZVVno3O1wjmPZQLDCuEshM.jp
źródło: hjX46GBJNbZVVno3O1wjmPZQLDCuEshM
Pobierz@LoboV: Można :)
Może nie miał paliwa, albo ktoś chciał zaoszczędzić.
Na zdjęciu są 2 Priusy, oba są ładowane, nie znam ich historii, dziwne pytania