Volkswagen ma problem. Nie ma chętnych na elektryki - Money.pl
Volkswagen zmniejszył produkcję samochodów elektrycznych w swojej fabryce w Emden i zredukował zatrudnienie. Powodem jest brak chętnych na zakup elektrycznych aut produkowanych przez koncern.
nixodus z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 218
- Odpowiedz
Komentarze (218)
najlepsze
Oczywiście pod warunkiem, że masz swój własny(niezależny) garaż i liczysz się z tym, że po 7-8 latach auto za 300k wywalisz na złom.
I tak oczywiście żyją bogaci eurodeputowani w swoich posiadłościach w Luksemburgu i Andorze.
wprowadzi się certyfikaty ekologiczne dla spalinówek (jak certyfikaty energatyczne dla mieszkań/domów) wydawane na przeglądzie w cenie 1000zł. Najpierw "tylko informacyjnie". Potem się okaże, że taki certyfikat trzeba mieć obowiązkowo przy sprzedaży, a potem, że z kategorią C lub niższą w ogóle nie można samochodu sprzedać. Jedna opcja to złomowanie.
Dokładnie jak z domami/mieszkaniami teraz. No chyba, że zrobisz sobie termomodernizację za 200 000 zł. Ale spokojnie - z
@makumak: Tylko dom jeszcze możesz zmodernizować. Samochodu po prostu ci nie pozwolą (już nie można).
A u mnie np. relatywnie łatwo powinno dać się dołożyć silnik elektryczny na wał. Nawet jest do czego go zamocować bo obok wału biegnie stalowa kratownica łącząca skrzynię z dyferencjałem...
Lewaki nie mają swoich pieniędzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
hmm a miało być tak fantastycznie , przechodzimy na elektryki po zawyżonych cenach i płacimy za eksploatację więcej niż za używanie auta z silnikiem spalinowym - co za niesforny naród potrafi liczyć :)
@sevenofnine:
Problemem jest cena ogniw odpowiedniej jakości, które są produkowane właściwie tylko przez trzy firmy - LG Chem, Panasonic i Samsung (no i czwarta Tesla ale oni na własny użytek). Miejmy nadzieję, że komercjalizacja i rozpowszechnienie ogniw Na-Ion rozwiąże ten problem.
Na szczęście już znaleźli na to sposób - podniesienie cen spalinówek do absurdalnych poziomów.
Osobiście nie cierpię ani AA, ani CP, a normalne marki dają apdejty map za frajer, ale to jest osobny temat.
Tylko komponenty safety są updejtowane a reszta nie :) co oznacza, że jak w Skodach sprzed bodajze trzech lat #!$%@? sie infotainment -bo przyoszcedzili na zasobach- to VW dokladnie o tym wie ale #!$%@? zrobi.
Projket ICAS (z Continentalem) to już legenda w branży deweloperów automotive.
Dno dna.
Bo jak ktoś nie wie to akurat w PL