Dlaczego Pan nas nie przejechał?
Rowerzyści kontra kierowca na przejściu dla pieszych w Mielcu Dlaczego Pan nas nie przejechał?
stopchamteam z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 163
Rowerzyści kontra kierowca na przejściu dla pieszych w Mielcu Dlaczego Pan nas nie przejechał?
stopchamteam z
Komentarze (163)
najlepsze
Z punktu widzenie kierującego autem: gdyby zeszli z rowerów, to ich czas przejścia był jeszcze dłuższy. Po co więc trąbić?
A tak serio, to na tym filmie wszystko jest po prostu źle.
Parka na rowerach po PdP, bo zielone. Typ próbuje wymusić pierwszeństwo zjeżdżając w poprzeczną. Tak, musi ustąpić nawet tym którzy akurat proszą się o mandat. Używanie sygnału w zabudowanym w sposób niedozwolony. Zamiast cieszyć się, ze jadą w sumie wolno i zaraz znikną, szybciej niż jak by mieli prowadzić, to
@slx2000: Nie.
(。◕‿‿◕。) (-‸ლ)
@Squatlifter: Lol... no nie moge z tego argumentu... A w zabudowanym jest 50km/h ale jak bym jechał 90km/h to bym szybciej z tamtąd wyjechał...??
Właśnie po
Chyba tak. Yay, infrastruktura!
Ciekawe jak nagrywający zareagowałby na konieczność przepchania furki przez skrzyżowanie?( ͡° ͜ʖ ͡°) Na pewno grzecznie wywiązałby się z obowiązku. W zasadzie jestem tego pewien.
takich jak zakaz trąbienia w mieście?
czy nakaz zatrzymania się na warunkowej strzałce?
Gdyby ruch samochodowy w Gdańsku zmniejszyć następująco i zachować proporcje wypadków.
Sto samochodów i jedna trzecia roweru dziennie wyrusza na trasę.
Sto samochodów będzie sprawcami dwóch wypadków a rower jednego.
Gdyby ruch rowerowy byłby równy samochodowemu i na trasę wyruszyłoby
Komentarz usunięty przez moderatora
@Norton__PL:
Równolegle z przepisem, że nie wolno korzystać z chodnika (z ograniczoną prędkością i ustępując pieszym) jeżeli nie spełnia warunków szerokości i nie ma dodatkowej tabliczki "nie dotyczy rowerów". Mam na kilku trasach które lubiłem jeździć dość długi podjazd (prędkość max ~10 km/h) z jednym wąskim chodnikiem i nie da się tam jechać przepisowo po jezdni, bo kierowcy mają ochotę dokonać linczu ani
@Norton__PL: To idiotyzm w dokładnie takim samym stopniu jak nakaz zatrzymania na zielonej strzałce. W większości miejsc poza Polską, zatrzymywać się nie trzeba - wystarczy zwolnić na tyle, aby móc bezpiecznie przejechać. W Polsce też tak było, ale niestety spora grupa debili jeździła jakby miała zwykłe zielone, dlatego dodano konieczność zatrzymania.
Podobnież z przejeżdżaniem przez przejście. Być może sporo rowerzystów potrafiłoby to zrobić
@Guilty: czyli niezgodnie z przeznaczeniem klaksonu
A ufo też widział? To, że złamali przepis nie oznacza od razu, że spowodowali zagrożenie. Bo nie spowodowali - jechali wolno, na przejściu nie było nikogo, kogo mogliby potrącić. Skręcające auto jechało powoli (zanim się zatrzymało), widziało rowerzystów z daleka.
@Guilty: no i co z tego? Zawsze jak się zatrzymujesz przed przejściem dla pieszych trąbisz, bo z tyłu jest auto? Jakby zamiast tych rowerzystów byli piesi to nagrywający oraz ewentualne auta z tyłu też musiałby się zatrzymać, więc co - wtedy też trąbić? Nie było żadnego realnego zagrożenia - wszyscy jechali powoli, kierowca widział co się dzieje na przejściu.
Rowerzyści za niestosowanie się do przepisów i darcie mordy.
Kierowca za zgrywanie społeczniaka i używanie klaksona w niewłaściwy sposób.
@ATAT-2: jak to w niewłaściwy? widział deblili na rowerach na pasach to trąbił aby inni zwrócili szczególną uwagę i nie przejechali tej parki. Toż to w ich interesie użył tego klaksonu...