Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko196
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

925

Jestem uzależniony od Unreal Engine

Jestem uzależniony od Unreal Engine

Cześć Wszystkim! Troche #chwalesie i troche #rozdajo, a napewno #gamedev i #UnrealEngine Tworzę 3D assetsy dla Unreal Engine i publikuje je na Unreal Marketplace. Od jakiegoś roku żyje tylko z tego. Jesli macie jakies pytania jak to wygląda od kuchni, to chętnie odpowiem.  Oto moj kanal na...

bartoszwozny
bartoszwozny
z
wykop.pl
dodany: 10.05.2022, 20:04:35
  • #
    gamedev
  • #
    unrealengine
  • #
    chwalesie
  • #
    grafika3d
  • #
    rozdajo
  • 246
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

595870335941494341785578_1652212116tsKYMTWdDq6yMozvbmvqEI.jpg

595870335941494341785578_1652212422vQ0yNKN5NWU1m8S2wE5mD0.jpg


Cześć Wszystkim!

Troche #chwalesie i troche #rozdajo, a napewno #gamedev i #UnrealEngine

Tworzę 3D assetsy dla Unreal Engine i publikuje je na Unreal Marketplace. Od jakiegoś roku żyje tylko z tego. Jesli macie jakies pytania jak to wygląda od kuchni, to chętnie odpowiem. 

Oto moj kanal na youtube: https://www.youtube.com/channe...

Subskrybujcie, lajkujcie, udostępniajcie. Dużo mi pomożecie


Mały prezent ode mnie dla wykopowych użytkowników UE. https://www.artstation.com/mar...

Mozecie sciagnac za darmo tutaj: https://drive.google.com/file/...

595870335941494341785578_1652212211HisNJ0a6PPZyeM6jQV56Tn.jpg


Komentarze (246)

najlepsze

Miko92
Miko92
Miko92
10.05.2022, 22:58:11
  • 3
Publikujesz na innych portalach? CgTrader, Turbosquid etc? Unity Asset Store? Jak oceniałbyś róznice w profitability tych marketplaców?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
10.05.2022, 23:02:08
  • 3
@Miko92: Mam konta na CG trader i Artstation. Ale nie podoba mi sie ich polityka promocji produktów.Poza tym CG trader i turbosquid jest zawalony badziewiem.
  • Odpowiedz
Miko92
Miko92
Miko92
10.05.2022, 23:03:43
  • 2
@bartoszwozny: Robisz commission work - np. modyfikację swojego asset packa np. dorobienie paru brakujących rzeczy (z możliwością reselu potem tego przez Ciebie) według czyjegoś zamówienia?
  • Odpowiedz
Adishone
Adishone
Adishone
10.05.2022, 22:15:33
  • 3
@bartoszwozny Gdybym chciał zamówić zrobienie jakiegoś assetu załóżmy samochodu to jaki to koszt mniej więcej?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

krzemas
krzemas
11.05.2022, 01:33:31
  • 1
@Adishone: Z tego co gość pisze to nie robi takich zleceń dla pojedynczego klienta więc może być mu ciężko wycenić.
  • Odpowiedz
Bukov
Bukov
11.05.2022, 07:10:27
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
11.05.2022, 19:11:36
  • 0
@Bukov: Zgadza sie!
  • Odpowiedz
lesnyGrzes
lesnyGrzes
lesnyGrzes
11.05.2022, 06:43:41
  • 2
Kozacko wygląda :)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
11.05.2022, 19:12:18
  • 0
@lesnyGrzes: Dzieki! Slava Unreal Engine! Developerom Slava!
  • Odpowiedz
Lord_Gerwazy
Lord_Gerwazy
11.05.2022, 06:43:25 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@bartoszwozny Świetne prace! Chylę czoła. 3Ds Max zarzuciłem na bodaj trzeciej iteracji, boję się spojrzeć, ileż to już lat :).
Ad meritum: Myślałem niedawno, by spróbować swych sił w UE/Unity Marketplace/Assetstore , tworząc na bazie fotogrametrii, głównie natura. Czy Twoim zdaniem to niegłupi krok, czy może konkurencja takich paczek z "naturalnymi" assetami jest tak potężna, że temat pozostaje beznadziejny?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
11.05.2022, 19:14:52
  • 0
@Lord_Gerwazy: To nie jest zly pomysl. Jest kilka firm ktore sie tym zajmuja. Jak giogant Quixel, albo polska której nazwy nie pamiętam. Problem tylko z tym jest taki, ze ciezko jest mieszać skanowane modele i ręcznie robione w jednej scenie. Może wyglądać to niespójnie.
  • Odpowiedz
Gh0stt
Gh0stt
11.05.2022, 05:22:41 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Wielki szacun za to. Ja działam jeszcze od UE3 (UDK) ale życie nie pozwala mi zająć się tym full time ( ͡° ʖ̯ ͡°) super że komuś się udało!
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

W.....y
W.....y
konto usunięte 11.05.2022, 04:03:15
  • 2
I takich wykopów mi było trzeba bo to motywuję moją leniwą dupę by siedzieć przy nauce. Nie wiem czy mi umknęło, ale jak zaczynałeś? Bardzo ładnie to wygląda.

Edit: Już znalazłem.

Dałem suba na kanale i będę śledził.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neoandrew
neoandrew
10.05.2022, 22:44:38
  • 2
To może z innej beczki.

Czy myślisz, o zwiększeniu zysków?

W sensie jak wybierasz kolejne projekty, tak po prostu sobie wymyślasz na co masz ochotę czy np. badasz rynek, co akurat by się dobrze sprzedawało, na co jest popyt, na co może niedługo będzie?

Czy
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
10.05.2022, 22:58:18
  • 9
@neoandrew: 1. Myślę co mam ochote zrobic.
2. Oglądam sobie sklep, żeby czasem nie wpakować się w temat, ktory jest beznadziejny. Ale nie przeraza mnie to, jezeli jest silna konkurencja. Najgorsze jest to, jesli twoj produkt mialby zginac w zalewie badziewia.

Tylko wiesz. Jak działasz solo, to tez musisz byc handlowcem i cos o tym wiedziec. Ludziom sie wydaje, zeby cos sprzedać, to musi być wyjątkowe i nie mieć konkurencji.
  • Odpowiedz
redorbiter
redorbiter
10.05.2022, 22:12:59
  • 2
jaki jest prób wejścia, ile czasu i wysiłku zajmuje, żeby zacząć robić coś sensownego?
poza tym jak wygląda proces tworzenia jednego assetu, powiedzmy np samochodu, bo widzę, że masz kilka w swoim zestawie. Robisz wszystko sam, każdy detal, czy korzystasz z jakiegoś modelu i konwertujesz + nakładasz tekstury? albo jeśli chodzi o jakieś przestrzenie otwarte, też wszystko sam, każdy detal? przecież tego jest od groma, w moich oczach zrobienie jednej z tych
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
10.05.2022, 22:28:06
  • 10
@redorbiter: To zależy jaki rodzaj paczki tworzysz. Na przykład mebli musi byc jakies 20-25 w paczce. textury muszą być ładnie przygotowane, bez widocznych łączeń itp. jesteś szybki w modelowaniu, mozesz zalozyc, że jeden model z texturowaniem robisz średnio jeden dzien roboczy. Nastepnie Epic games musi go zatwierdzic. Pierwszy e-mail dostajesz po 4-7 dniach.Wyszukuja tam rozne bledy, ktore musisz poprawic. Wysylasz. na drugi lub 3 dzien przychodza ci kolejne poprawki. Bo
  • Odpowiedz
VGT
VGT
10.05.2022, 22:59:03
  • 9
@redorbiter: W przypadku tekstur, ja podpowiem, że warto się zaprzyjaźnić z Substance Painter/Designer. Jestem osobą mocno techniczną, programistą, który nie ma skilla plastycznego, ale lubię dłubać w 3D. Przez taki skillset o ile w modelowaniu jeszcze czuję się dobrze, teksturowanie zawsze wychodziło mi słabo. I Substance Painter/Designer, to pierwszy soft, w którym poczułem, że bez umiejętności plastycznych byłem w stanie stworzyć ładne tekstury. Jest przy pracy w nim takie uczucie,
  • Odpowiedz
hurdlejade
hurdlejade
hurdlejade
10.05.2022, 22:07:04
  • 2
Zawsze mnie to zastanawiało. Unreal nigdy nie publikuje ile kasy ludzie wydają w sklepie. Jak dla mnie, 99% assetow to zwykle gówna nic nie warte. A jak zaczniesz łączyć różne packi, to już podwójna kaszana.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bartoszwozny
bartoszwozny
Autor
10.05.2022, 22:37:09
  • 9
@hurdlejade: Właśnie dlatego pokazuje jak to wygląda. Na początku chciałem byc jak polak cebulak. Nie dzielic sie informacjami o zarobkach, jakby ktos mial mi cos zabrac itp. Ale czym wiecej jest dobrych produktow na sklepie, tym lepiej dla calej branzy i grafików, którzy chcą z tego zyc.
  • Odpowiedz
hurdlejade
hurdlejade
hurdlejade
10.05.2022, 22:48:19
  • 0
@bartoszwozny: Megascans jako materialy/textury to zloto; idealne pod VR/mobile z minimalna obroka, ale oni robia praktycznie wszystko pod cinematics a nie pod gry. brakuje dobrej jakosci zwyklych assetow, ktore wygladaja ok na PC, i wygladaja zajebiscie na mobile. Call of Duty Mobile wyglada najlepiej ze wszystkich gier. A oni w duzej wiekszosci recykluja stare assety. UE4 po prostu nie ma narzedzi do TWORZENIA prawdziwych assetow, jasne, mozne zbudowac trwatwe uzywajac
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >

Hity

tygodnia

Pokaż 18+

Psy, które rozszarpały człowieka, pozostaną przy życiu decyzja z Zielonej Góry
Psy, które rozszarpały człowieka, pozostaną przy życiu decyzja z Zielonej Góry
3297
Śmiertelny wypadek na A1. Sebastian M. obciąża ofiary
Śmiertelny wypadek na A1. Sebastian M. obciąża ofiary
2858
Nie żyje raper Pono.
Nie żyje raper Pono.
2488
Znów ci sami ludzie zorganizują jarmark w Krakowie
Znów ci sami ludzie zorganizują jarmark w Krakowie
2374
Dwie wanny za 800 000 złotych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Dwie wanny za 800 000 złotych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
2338
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #gry
  • #unity3d
  • #programowanie
  • #indiegamedev
  • #android
  • #grafika
  • #unrealengine
  • #tworczoscwlasna
  • #steam
  • #javascript
  • #unity
  • #androiddev
  • #gamedevordie
  • #pcmasterrace
  • #pixelart

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking