Jestem uzależniony od Unreal Engine
Cześć Wszystkim! Troche #chwalesie i troche #rozdajo, a napewno #gamedev i #UnrealEngine Tworzę 3D assetsy dla Unreal Engine i publikuje je na Unreal Marketplace. Od jakiegoś roku żyje tylko z tego. Jesli macie jakies pytania jak to wygląda od kuchni, to chętnie odpowiem. Oto moj kanal na...
bartoszwozny z- #
- #
- #
- #
- #
- 246
- Odpowiedz
Komentarze (246)
najlepsze
Lepiej od Unreal Engine niż od alkoholu.
Ad meritum: Myślałem niedawno, by spróbować swych sił w UE/Unity Marketplace/Assetstore , tworząc na bazie fotogrametrii, głównie natura. Czy Twoim zdaniem to niegłupi krok, czy może konkurencja takich paczek z "naturalnymi" assetami jest tak potężna, że temat pozostaje beznadziejny?
Edit: Już znalazłem.
Dałem suba na kanale i będę śledził.
Czy myślisz, o zwiększeniu zysków?
W sensie jak wybierasz kolejne projekty, tak po prostu sobie wymyślasz na co masz ochotę czy np. badasz rynek, co akurat by się dobrze sprzedawało, na co jest popyt, na co może niedługo będzie?
Czy myślisz o tym co robisz długofalowo, na zasadzie co opłaca się lepiej zrobić, bo będzie się długo sprzedawać, jest uniwersalne?
A może sprawdzasz jakieś statystyki, co się
2. Oglądam sobie sklep, żeby czasem nie wpakować się w temat, ktory jest beznadziejny. Ale nie przeraza mnie to, jezeli jest silna konkurencja. Najgorsze jest to, jesli twoj produkt mialby zginac w zalewie badziewia.
Tylko wiesz. Jak działasz solo, to tez musisz byc handlowcem i cos o tym wiedziec. Ludziom sie wydaje, zeby cos sprzedać, to musi być wyjątkowe i nie mieć konkurencji. A
poza tym jak wygląda proces tworzenia jednego assetu, powiedzmy np samochodu, bo widzę, że masz kilka w swoim zestawie. Robisz wszystko sam, każdy detal, czy korzystasz z jakiegoś modelu i konwertujesz + nakładasz tekstury? albo jeśli chodzi o jakieś przestrzenie otwarte, też wszystko sam, każdy detal? przecież tego jest od groma, w moich oczach zrobienie jednej z tych