Jestem uzależniony od Unreal Engine
Cześć Wszystkim! Troche #chwalesie i troche #rozdajo, a napewno #gamedev i #UnrealEngine Tworzę 3D assetsy dla Unreal Engine i publikuje je na Unreal Marketplace. Od jakiegoś roku żyje tylko z tego. Jesli macie jakies pytania jak to wygląda od kuchni, to chętnie odpowiem. Oto moj kanal na...
bartoszwozny z- #
- #
- #
- #
- #
- 246
- Odpowiedz
Komentarze (246)
najlepsze
wyjdź poza Unreal Asset Store i zainteresuj się programami do tworzenia scen i renderowania obrazów 3D typu Daz Studio i Poser - mają własne dedykowane sklepy gdzie można sprzedawać własne modele 3D dla innych artystów.
Sam od kilku miesięcy się bawię w Daz Studio i patrząc na twoje prace wiem, że sporo ludzi by je chętnie zakupiło. Sprawdź daz3d, renderosity i inne
jesteś samoukiem? Jaki masz staż? Jakieś książki, tutoriale polecasz?
Robisz kawał dobrej roboty. Każdy grafik powinien zapewnić sobie pasywny dochód. W tej branży łatwo jest wylecieć z roboty. Projekty są, kasowane, nie przynoszą dochodu albo po prostu są zakańczanie a wtedy połowa ludzi jest zwalniana bo po co ich dalej trzymać.
Jak wybierasz lub szukasz temat? Dlaczego akurat wrak auta a nie wagonu kolejowego?
Twoje średniowieczne miasteczko nie było jakoś niedawno za free w Marketplace?
Mam pytanie odnośnie modularnych budynków. W jaki sposób je tworzysz, że nie masz szwów na łączeniach ścian czy widocznego tilingu? Używasz tiling texture z shaderem world aligned czy tradycyjnie wszystko robisz poza silnikiem? Polecisz jakis tutorial?