@Mordall: z jednej strony troche takie czasy, budowanie wszystkiego po swojemu nie zawsze ma sens. Spojrz na telefony, komputery. Jeden producent trzepie procki dla wszystkich, inny wyswietlacze, ktos tam inny kamery. Albo rowery - w zasadzie wszedzie producent daje tylko swoja rame, cala reszta jak amortyzatory, obrecze, opony, siodlo, przerzutki, hamulce robia Ci co maja knowhow.
Jak się chce sprzedać jakiś produkt to warto żeby się pozytywnie kojarzył. Nie ma w Polsce zdrowych na umyśle ludzi którzy kojarzą w ten sposób markę Honker. Może i ten samochód jest ok, może i WP powinno mu się przyjrzeć, ale marketingowo ta nazwa to strzał w oba kolana.
@willard: kiedyś honker mnie z raz czy dwa pozytywnie zaskoczył w terenie. Ale tak sumując wszystkie "przygody" to jest to złe auto. Wolałbym już uaza 469 z lat 70'.
Za PO opylili wojsku honkery po jakichś kosmicznych cenach. Ciekawe czy będzie wersja cywilna i ile mogłaby kosztować. Jest miejsce na rynku na terenówkę bez zbędnej elektroniki.
Kolejny badziew do nabijania statystyk w artykułach i akcjach tego kto za tym stoi z naiwnych inwestorów. Fake "Motoryzacja" po polsku czyli gówno makieta na podwoziu jakiegoś samochodu i wynoszenie tego na wyżyny w sponsowrowanych mateirałach jakie to ohy i ahy super nowy samochód! LEGENDA POWRÓCIŁA XD Ogólnie to dobry biznes bo takie pelikany nakręcają takim firmom zasięgi sikając po nogach że polskie autko powstanie a jak jeszcze dopisek że wskrzeszenie legendy
Komentarze (201)
najlepsze
A by gościa złapać za tę rękę! Hahaha, pewnie zszedłby na zawał!
Komentarz usunięty przez moderatora