Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko396
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

953

Zachęcają do broni

Ruszyła akcja społeczna, która ma uświadomić zalety posiadania pistoletu. „Jedynym, który może powstrzymać złego człowieka z bronią, jest dobry człowiek z bronią" – taki cytat z Donalda Trumpa pojawił się na billboardach, które zawisły w północnej Polsce.

andrzej-turczyn
andrzej-turczyn
z
rp.pl
dodany: 26.06.2019, 10:25:25
  • #
    polska
  • #
    bron
  • #
    trump
  • #
    strzelectwo
  • #
    pomorze
  • #
    ciekawostki
  • 447
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (2)

BrzydkiBurak na temat broni

McKeyPL
z youtu.be
  • 14

Cejrowski na temat broni w Arizonie

McKeyPL
z youtu.be
  • 1

Komentarze (447)

najlepsze

mentools
mentools
26.06.2019, 14:53:56
  • 1
taki cytat z Donalda Trumpa pojawił

Tego samego Trumpa, który mając palec na największym spuście świata, skulił ogon przed Irańczykami którzy mu drona zestrzelili jednym pierdnięciem?
  • 2
Agrodonk
Agrodonk
26.06.2019, 15:04:23
  • 1
@mentools: To nie jest jego cytat, on to tylko powtórzył. To jest slogan, który po każdej większej strzelaninie powtarza prezydent NRA - National Rifle Association, jako argument za tym, że broń w powinna być dalej legalna w Stanach.
mentools
mentools
26.06.2019, 15:07:15
  • 0
To nie jest jego cytat, on to tylko powtórzył.


@Agrodonk: Palił, ale się nie zaciągał.
ludzik
ludzik
26.06.2019, 14:48:16 via Android
  • 1
Dla tego kto wybrał tyłek tej pani należy się ##!$%@?
Strzal-z-gaznika
Strzal-z-gaznika
26.06.2019, 14:22:14 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Czy kupując czarnoprochowca - można go trzymać schowanego ale w stanie naładowanym? Po jakimś czasie proch w komorze czy kapiszon nie traci właściwości?
  • 3
Strzal-z-gaznika
Strzal-z-gaznika
26.06.2019, 15:00:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@niskiepodatki: co kwartał?
eeemil
eeemil
26.06.2019, 15:37:46
  • 0
Po jakimś czasie proch w komorze czy kapiszon nie traci właściwości?


@Strzal-z-gaznika: Podobno nawet strzelali naładowanymi 20lat wcześniej. Jak dobrze nasmarujesz komory i trzymasz broń w suchym, to spokojnie po roku będzie strzelał.
Zwichrowany
Zwichrowany
26.06.2019, 14:17:33
  • 1
Z pobożnymi socjalistami u władzy? Liberalizacja dostępu do broni? Śmiechu warte ( ͡° ͜ʖ ͡°) Od zeszłego roku majstrują przy ubojce z myślą przewodnią "w jaki sposób ograniczyć tę zarazę w postaci czarnoprochowców", gdzie pomimo dużej popularności i bardzo łatwiej dostępności, incydenty z jej udziałem są sporadyczne. Z drugiej strony pan Turczyn, który te plakaty zawiesza, też był i pewnie jest zwolennikiem reglamentacji, tylko "po swojemu".

Powiem tak:
Zwichrowany
Zwichrowany
26.06.2019, 14:17:22
  • 1
Z pobożnymi socjalistami u władzy? Liberalizacja dostępu do broni? Śmiechu warte ( ͡° ͜ʖ ͡°) Od zeszłego roku majstrują przy ubojce z myślą przewodnią "w jaki sposób ograniczyć tę zarazę w postaci czarnoprochowców", gdzie pomimo dużej popularności i bardzo łatwiej dostępności, incydenty z jej udziałem są sporadyczne. Z drugiej strony pan Turczyn, który te plakaty zawiesza, też był i pewnie jest zwolennikiem reglamentacji, tylko "po swojemu".

Powiem tak:
new_micra
new_micra
26.06.2019, 14:05:27
  • 1
@andrzej-turczyn
Niestety - zbyt wiele osób nie może mieć broni z powodów zdrowotnych, np. brak widzenia przestrzennego/stereoskopowego. Całkiem popularna wada. Bez znaczenia jest to, że i tak używa się jednego oka do celowania - nie i już.

A niektórzy mieli pomysły jak ograniczyć posiadanie broni czarno-prochowej, np. zmuszając ludzi do trzymania ich certyfikowanych szafkach... tudzież zakaz posiadania więcej niż jednego opakowania prochu.
Garnitur
Garnitur
26.06.2019, 13:24:13 via Android
  • 1
Jak najbardziej za
LOST_CONTROL
LOST_CONTROL
26.06.2019, 18:22:48
  • 0
Popieram inicjatywę.
h.....5
konto usunięte 26.06.2019, 17:19:47
  • 0
POPIERAM
sempu
sempu
26.06.2019, 13:59:40 via Android
  • 0
Zgoda, że broń w rękach rozgarniętej osoby jest dobrą rzeczą. Takie osoby też przy odpowiednim wysiłku są w stanie zrobić pozwolenie na broń, więc ustawy w obecnym kształcie bym nie zmieniał. No chyba że pozwolić osobom z licencją kolekcjonerską nosić broń (taki przywilej ma póki co tylko licencja sportowa)
  • 2
Tzebullaque
Tzebullaque
26.06.2019, 14:35:59
  • -2
Zgoda, że broń w rękach rozgarniętej osoby jest dobrą rzeczą.


@sempu: na polskich drogach doskonale widac jak to spoleczenstwo jest rozgarniete.
grzesiek-bat
grzesiek-bat
26.06.2019, 15:20:30
  • -2
@Tzebullaque: O #!$%@?, WIELCE OŚWIECONY SKLASYFIKOWAŁ SPOŁECZEŃSTWO!

Gadaj tak dalej, takie typowe wysrywy mędrka w stylu "nasze społeczeństwo nie dorosło do posiadania broni". Za to broń niech posiadają koledzy dookoła, nie?
slums
slums
26.06.2019, 13:41:20
  • 0
Troche marnowanie pieniędzy z tymi reklamami jak legislacja idzie w dokładnie drugą stronę i po cichu jeszcze zacieśniają pętle.

Wszystkie projekty ustaw, które miały poszerzyć i regulować odpowiednio dostęp do broni regularnie trafiają do szuflady bo władzy jest to zwyczajnie nie na ręke.

Pewien (pewnie nawet spory) odsetek społeczeństwa faktycznie chce mieć dostęp do broni ale nie na tyle, żeby wywierać presję na rząd aby doszło do faktycznej zmiany w prawie.

W
  • 3
grzesiek-bat
grzesiek-bat
26.06.2019, 15:24:01
  • -1
W tym tempie zostaje raczej czarnoprochowiec i lex retro non agit bo domyślam się, że tych też zabronią.


@slums: heh, na serio myślisz, że jeśli prawo zabroni czarnoprochowców to będziesz go mógł posiadać, jeśli nabyłeś go przed ustawą?

Nie, po prostu będziesz musiał go oddać, jedyne co to nie zostaniesz ukarany.
slums
slums
26.06.2019, 15:44:08
  • 0
@maniak713: @grzesiek-bat: W sumie racja, z jakiegoś powodu miałem na myśli zakaz sprzedaży a nie posiadania.
misiorgi
misiorgi
26.06.2019, 13:38:00
  • 0
Wiem jedno...w Polsce masz duży problem, gdy zrobisz krzywdę bandycie w obronie własnej nawet pięścią... po co mi pistolet... przestrzelisz zbójowi kolano i będziesz płacił mu rentę ...
  • 2
V.....n
konto usunięte 26.06.2019, 13:45:32
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

misiorgi
misiorgi
26.06.2019, 13:59:48
  • -3
@Voxen: ...jasne, poczytaj sobie trochę ... były już takie akcje że sądzono policjanta za to że strzelił do kolesia z gnatem w łapie (w usa jest za to przegięcie w maksymalne w drugą str)
Chrust
Chrust
26.06.2019, 13:35:16 via Android
  • 0
Widzę że pseudopasterzyna choooyecki dostanie więcej kasy od nowych baranów...
Turczyn to alkoholik i półdebil. Polecam popatrzeć na program(╭☞σ ͜ʖσ)╭☞ idź pod prąd . Się dzieje ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • 2
RobertKowalski
RobertKowalski
26.06.2019, 13:43:14
  • 0
idź pod prąd


@Chrust: ... sztukmistrze z Lublina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
V.....n
konto usunięte 26.06.2019, 13:48:23
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

mecenas_dudala
mecenas_dudala
26.06.2019, 13:23:46
  • 0
Popieram!!!
Polacy jak żaden inny naród powinni być dozbrojeni. Posiadanie broni, to powinien być nasz obowiązek, a nie hobby!!
Długa i tragiczna historia naszego kraju jest tego najlepszym dowodem, wręcz wymusza to na wszystkich Polakach kochających swój kraj.
Dlatego jestem za tym by każdy zdrowy i niekarany Polak miał w domu swój arsenał.
  • 1
cacum3
cacum3
26.06.2019, 13:55:57
  • 1
Polacy jak żaden inny naród powinni być dozbrojeni.


@mecenas_dudala: w czołgi.

jestem za tym by każdy zdrowy i niekarany Polak miał w domu swój arsenał.


To niech wystąpi o pozwolenie. Jaki problem?
adam2a
adam2a
26.06.2019, 13:23:00
  • 0
Wy nawet sobie sprawy nie zdajecie jak daleko macie skolonizowane umysły przez obcą kulturę. Nigdy w Polsce nie było większej dyskusji co do złagodzenia prawa do posiadania broni. I nagle kilka lat temu amerykańska prawica postanowiła zrobić polityczny spis wokół broni, ustawić to jako absolutny rdze polityki tożsamościowej i sru, nagle polska prawica chce broni, chociaż nigdy większych ambicji w tej dziedzinie nie miała. W amerykańskiej kulturze broń faktycznie odgrywa dużą rolę,
  • 3
D.....g
konto usunięte 26.06.2019, 15:53:38
  • 0
@adam2a: I całe szczęście to nie przejdzie
siepan
siepan
26.06.2019, 22:12:00
  • 0
nieporównywalnie bardzie bezpiecznym od USA


@adam2a: no chyba nie geopolitycznie. Znasz sytuację z historii USA że ich sąsiedzi, powiedzmy Kanadyjczycy albo Meksykanie zamordowali sztachetami i łopatami 50 tysięcy Amerykanów bo ci nie mieli się czym bronić?
Z_dupy_strzelec
Z_dupy_strzelec
27.06.2019, 00:20:09
  • -1
Kilka faktów:
Wyrobienie pozwolenia w Polsce jest formalnością.
Jest wiele rodzajów pozwoleń na broń.
Niektóre rodzaje pozwoleń są w zasięgu każdego niekaranego Polaka.
Pozwolenie, pod względem kosztów, nie różni się od prawa jazdy kategorii B.
Pozwolenie, pod względem poświęconego czasu, nie różni się od prawa jazdy kategorii B.
Pozwolenie, pod względem skomplikowania procedur, nie różni się od prawa jazdy kategorii B.
Podobnie jak w przypadku prawa jazdy i innych uprawnień, nie ma
Pobierz
źródło: comment_9K5wgun0zL7NKVvMjQUcuAFFpcTEc3NN.jpg
johnnybgood92
johnnybgood92
26.06.2019, 18:39:09
  • -1
<3 !!!
R.....9
konto usunięte 26.06.2019, 18:29:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • -1
Popieram pełny nierejestrowany dostęp do broni oraz sprzedaż bez jakichkolwiek regulacji. Tylko w ten sposób obronimy niepodległość, w strefie geopolitycznego zgniotu nie da się inaczej, albo wprowadzimy takie prawo albo będziemy w niedalekiej przyszłości znowu niewolnikami oraz pod obcym butem. A teraz jazda minusować mnie.
  • 10
MEKORRO
MEKORRO
26.06.2019, 19:04:21
  • 1
@R2D2-8989: tak samo jest z prawem jazdy, a jakoś nikt nie postuluje zniesienia obligatoryjnych egzaminów( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
eeemil
eeemil
26.06.2019, 19:24:58
  • 1
tak samo jest z prawem jazdy, a jakoś nikt nie postuluje zniesienia obligatoryjnych egzaminów


@MEKORRO:

Z prawem jazdy jest inaczej: nie potrzebujesz żadnych papierów żeby kupić auto i jeździć po prywatnym terenie.
Egzaminy i uprawnienia są potrzebne tylko do jazdy po drogach publicznych.

Druga sprawa to to że odebranie uprawnień do prowadzenia pojazdów następuje w wyniku wyroku sądowego, kiedy udowodnią ci winę lub brak zdolności psychomotorycznych.
W przepadku pozwolenia na broń,
niskiepodatki
niskiepodatki
26.06.2019, 14:43:38
  • -1
może małymi kroczkami? np. można używać tylko polskiej broni bez zezwolenia
albo nie lepiej każdy żyd może nosić bez zezwolenia broń palną, jak ktoś się czuje zydem albo kobieta to nic na to nie poradzę.
badtorro
badtorro
26.06.2019, 13:49:46 via iOS
  • -1
Bardzo dobrze. To jest absolutny skandal ze Polacy dali się tak rozbroić. W tej dyskusji padają różne mało mądre argumenty, ale pamietajmy ze pozwolenie na broń jest wydawane osobom przeszkolonym, po badaniach psycho. Świry dostępu do broni nie dostają.
  • 6
NaczelnyWoody
NaczelnyWoody
26.06.2019, 13:53:43
  • 3
Świry dostępu do broni nie dostają.


@badtorro: No na pewno xD
A zdrowi L4 nie dostają, c'nie? xD
Zejdź na ziemię i weź pod uwagę to, że system jest wadliwy bo działa czynnik ludzki, jesteś naiwny i pewnie myślisz również, że L4 dostaną tylko chorzy ludzie
NaczelnyWoody
NaczelnyWoody
26.06.2019, 13:59:50
  • 1
@badtorro: To Ty i twoi podobni teoretyzujecie że system odsiewania cymbałów i osób zdrowych działałby sprawnie xD
Każdy zdrowy na umyśle człowiek wie jak to wygląda w Polsce, byle kto dostanie L4 po znajomości, tak samo z bronią
plewczyk
plewczyk
26.06.2019, 13:49:40
  • -1
Niech broń palną posiadają ci którzy jej faktycznie potrzebują, a #!$%@? niektórych o Sebixach ze spluwami świadczy jedynie o ich debilizmie. U nas z rządzącymi to jest różnie, ale jakby już mieli ułatwić dostęp do broni to raczej nie pozwolą by społeczeństwo się wystrzelało. Bron do obrony osobistej dostaną ludzie czyści jak łza, nie przestępcy
  • 4
Tzebullaque
Tzebullaque
26.06.2019, 14:37:27
  • 1
Bron do obrony osobistej dostaną ludzie czyści jak łza, nie przestępcy


@plewczyk: biala rekawiczka perfekcyjnej pani domu beda sprawdzac w tym panstwie z pazdzierza?
plewczyk
plewczyk
26.06.2019, 18:56:57
  • 0
@Tzebullaque: tak, a kto inny? ( ͡º ͜ʖ͡º) Jeżeli dostęp do broni ma być ułatwiony to nigdy nie będzie on perfekcyjny i zawsze istnieje ryzyko, że legalną broń z numerami dostanie #!$%@?.
orle
orle
26.06.2019, 13:22:10
  • -1
Warto mieć.
Pobierz
źródło: comment_FOoszARHt3sBQGQYhnqoSMCXBisOARuP.jpg
  • 13
orle
orle
26.06.2019, 13:47:59
  • 2
zwłascza jezeli jestes sam na 3-4


@turbaniuszdywaniusz:
Takim argumentem można ośmieszyć użycie praktycznie każdej broni.

Żadne 1 na 3 czy 1 na 4. Wtedy mało co jest w stanie człowieka uratować.

Mowa o starciu 1 na 1.
zbiff
zbiff
26.06.2019, 15:13:52
  • 1
@orle: Jeśli masz nóż na gardle to nawet wyrzutnia rakiet Ci nie pomoże. Natomiast jeśli widzisz nóż, pałkę albo inne narzędzie w rękach zbliżającego sie bandyty jak najszybciej sięgaj po broń.
JohnnyFajf
JohnnyFajf
26.06.2019, 21:55:16
  • -2

Komentarz usunięty przez moderatora

Drexus
Drexus
26.06.2019, 19:30:59
  • -2
Ja mam Najpotężniejszą Broń, która siłą rażenia jest gdzieś pomiędzy Gwiazdą Śmierci a Mjolnirem tego blond przygłupa, który Iron Manowi może tylko possać( ͡° ͜ʖ ͡°) Chodzi oczywiście o UŚMIECH BOMBELKA( ͡° ͜ʖ ͡°) - a tak bardziej na poważnie to mieszkam w Krakowie - jako, że to główna siedziba Zakonu Assasynów preferujemy walkę na bliski dystans z użyciem "ukrytych ostrzy"( ͡° ͜
Thou
Thou
26.06.2019, 16:10:12
  • -2
A w Polsce jest tyle nielegalnej broni, że trzeba się bronić bronią palną? Dopiero się zaczną strzelaniny jak troglodyci zaczną kupować legalną broń i. Się 'broniic' przed wszystkim. Poza tym czarnoprochowce są legalne, jak ktoś chce mieć broń, to może. ¯_(ツ)_/¯
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 2 z 4
  • >
  • Wykopujący (953)
  • Zakopujący (43)

Hity

tygodnia

Mąż Elżbiety Witek na OIOM-ie od DWÓCH i PÓŁ roku! Jej ból jest większy niż wasz
4280
Moja historia cofnięcia zmiany płci. Tranzycja i detranzycja
3895
Trzecia rocznica aresztowania ojca za wyjście z dziećmi na spacer
3403
Tak się rozmawia z dziennikarzami TVP
2351
Leczenie męża Elżbiety Witek. Szpital w Legnicy wydał oświadczenie
2240
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #ukraina
  • #historia
  • #prawo
  • #sport

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl