Inpost = dno
Inpost robi z paczkami co chce, jakiekolwiek reklamacje nie mają sensu bo wbijają w nie lachę. Jeżeli wpadniesz na pomysł, aby skorzystać z Inpostu- zrezygnuj, zamów innego kuriera.
colaifajki z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 26
- Odpowiedz
Inpost robi z paczkami co chce, jakiekolwiek reklamacje nie mają sensu bo wbijają w nie lachę. Jeżeli wpadniesz na pomysł, aby skorzystać z Inpostu- zrezygnuj, zamów innego kuriera.
colaifajki ztl;dr: Inpost robi z paczkami co chce, jakiekolwiek reklamacje nie mają sensu bo wbijają w nie lachę. Jeżeli wpadniesz na pomysł, aby skorzystać z Inpostu- zrezygnuj, zamów innego kuriera.
Niestety w dniu dzisiejszym skończyła się moja cierpliwość do firmy Inpost. Mirabelki i Mirki, poczytajcie moją historię. Czo ten Inpost to ja nie mogę :(
Historia jest krótka.
1. Paczka miała zostać dostarczona na mój adres firmowy dnia 12 lipca. Niestety kurier zadzwonił do mnie, powiedział, że mam po paczkę wyjechać. Poprosiłem go, aby dostarczył paczkę na adres, tak jak było złożone zlecenie. Kurier stwierdził, że jak mi na paczce nie zależy to paczkę sobie mogę odebrać w punkcie Inpost, który jest położony kilkadziesiąt kilometrów od miejsca doręczenia, po czym się rozłączył i odrzucał moje połączenia. Wcześniej rzucał do słuchawki tekstami typu: "to jest takie pierdolenie".
2. Złożyłem reklamację na infolinii inpostu. Dostałem lakoniczną odpowiedź, że zgłoszenie przyjęte i przesyłka zostanie dostarczona na mój adres.
3. Nie mamy pana paczki i co nam pan zrobi?
" Witam, kontaktuje się w sprawie przesyłki o numerze z tematu. Proszę o informacje co było zawartością przesyłki, która ułatwi nam jej weryfikację . Możliwe że o dprzesyłki odkleiła się etykieta"
xxxx Włodarczyk, Specjalista ds. Obsługi Klienta
4. Okazało się, że niestety kurier odkleił etykietę z paczki i zwrócił ją do oddziału. Następuje seria reklamacji, maili w celu wyjaśnienia sprawy. Zgłosiłem również reklamację przez facebooka- odpowiada jedynie bot, w stylu "Ups… no to mnie zaskoczyłeś! Na to pytanie nie byłam gotowa." "
Niestety nie pamiętam już o co Ci wtedy chodziło, ale mogę pomóc Ci w:"
5. 18 lipca- przesyłka się znalazła. W serii maili prosiłem o jej doręczenie.
6. 20 lipca. Inpost zwraca się przesyłkę do nadawcy. Na infolinii Inpostu dowiedziałem się, że moje poprzednie reklamacje to... tylko interwencje i w związku z tym przesyłka została odesłana. Konsultantka nie może nic zrobić, poza przyjęciem reklamacja. Czas oczekiwania- 30 dni na rozpatrzenie. Generalnie każdy ma wbite w ten problem.
7. Niestety mam wrażenie, że w Inpoście pracują ludzie skrajnie niekompetentni.
Kurier nie dostarcza przesyłek i rzuca chamskimi tekstami przez telefon.
W centrali nikt nie trzyma tego co deklaruje. Mają do jakości świadczonych przez siebie usług olewczy stosunek.
W oddziale wydają przesyłkę do zwrotu, mimo, że deklarowali, że ją dostarczą. Nie można się skontaktować z nikim "z góry", żeby pomógł wyjaśnić sytuację.
8. Jeżeli kiedykolwiek będzie się zastanawiać nad zamówieniem Inpostu- zrezygnujcie. Inne firmy kurierskie dużo lepiej zrobią to samo w tej samej cenie.
Komentarze (26)
najlepsze
Tutaj mieli dostarczyć jedną paczkę a tego nie zrobili.
Komentarz usunięty przez moderatora
Gearbest - od którego była przesyłka w ciągu 48 godzin dokonał przyjęcia-weryfikacji-ponownej wysyłki przedmiotu (zamówienie z magazynu PL) z przeprosinami za zaistniałą sytuację itp.
Inpost: WEZWANIA do uzupełnienia braków, oszustwo, "ani przepraszam" ani "pocałuj mnie w dupę".
Serdecznie nie polecam.
Komentarz usunięty przez moderatora