Olejowy problem silników 1.8 i 2.0 TSI
Mocno merytoryczny artykuł o silnikach grupy VW, komuś może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy.
G.....i z- #
- #
- #
- 273
Mocno merytoryczny artykuł o silnikach grupy VW, komuś może pomóc zaoszczędzić dużo pieniędzy.
G.....i z
Komentarze (273)
najlepsze
Nie umiem mierzyć poziomu oleju w samochodzie, tzn od dwóch dni umiem ale wcześniej nie umiałem, myślałem że jak bagnet jest czysty to znaczy że olej jest tak rzadki że się nie przyczepia. Przed powrotem z wczasów z mazur, kumpel sprawdzał w swoim aucie olej, potem zajrzał do mojego, wytrzeszczył gały i się pyta czemu mam cały bagnet czysty.
@UczciwyCygan: ja Jawa 20 typ 50 (kaczka) ;) Stoi nadal w garazu :)
a) po ostrzejszej jeździe może przez zawory parować (silniki wolnossące)
b) w VAG-owskich uturbionych przez błędy konstrukcyjne - pierścienie, tłoki, itp.
Ważne żeby dobrze wybrać i być świadomym tego co może czekać kupującego. Niestety, silniki z roku na rok są co raz gorsze. Przecież w nowej generacji S-klas i 7 serii G - podstawowym silnikiem będzie R4 2,0l. Trochę mały silnik jak na
@GoniaCieNozyczki: raczej w dobrym - w stronę Tesli.
Zrobiła się moda na SUVy, auta są ciężkie, mają duże opory powietrza i szerokie opony a klienci chcą 8s do 100km/h, "kopa od samego dołu" i spalania 6l na 100km. Tego nie da się uzyskać bez
VW od czasow 1.9 TDI to niestety złom jesli chodzi o silniki, TSI szajs, 2.0 TDI mega szajs, to juz o niebo lepsze sa fiatkowskie JTD,
podobna sprawa byla z toyotowskimi D4D, ci zrobili spora akcje naprawcza i sporej liczbie ludzi wymieniali silniki, a helmuty sie na ludzi wypieli, a pozniej lemingi mowia,
@bidzej: To na ile milionów kilometrów ma być ta część zaprojektowana?