Moja mazda w benzynie tez miala problem z pierscionkami. Brala 1 litr oleju na 1000km. Ciekawe, ze przed naprawa(ok 1500zl) palila mniej niz po naprawie, czyli wygląda to tak jakby jezdzila na oleju;-)
@sezamus: dopóki trzymali się pompy VP to gnojowozy szmelcvagena były udane, wolne ssaki jak i doładowane. Jak im przyszło do łba robić ekologię i PDki to niestety strzelili sobie w kolano. później CRki że stanem oleju wylewającym się bokami, ok akcje że sterownikami zrobili :-) ale pompy wysokiego padają jak muchy itp. tak źle, tak nie dobrze. vw skończył się na golfie4 za wyjątkiem golfa3 :-)
Kolega miał właśnie akcję z najnowszym Passatem w TSI. Podczas trasy cały olej mu zjadło tak że zaświeciła się kontrolka, co najlepsze to olej nigdzie nie wyciekł bo w silniku było sucho. Po zabraniu na lawetę i odstawieniu autka do ASO dolali mu oleju i wycenili naprawę czegoś tam na ponad 20k xD ... dobrze, że auto na gwarancji.
Dlatego się cieszę z mojego AvensisaT27 z silniczkiem benzynowym Valvematic. Rocznik 2011, 160k
Za komuny jak jezdzilem 125p lub polonezem i zaczynal brac 1l.na 1000km.to silnik szedl do remontu.Litr na tys.to palila syrenka.amerikance bez turbo nic nie pala a jak pala to na bagnecie prawie nie widac,a mialem ich z 20 .teraz europa produkuje zlom.
dwie majec juz swoje lata turbobenzyny po ponad 200KM w rodzinie i nie wiem co to silnik bioracy olej (no dobrze od wymiany do wymiany zejdzie z centymetr na bagnecie)... co jest nie tak? co zepsulem i jak to naprawic? ;)
Komentarze (273)
najlepsze
Dlatego się cieszę z mojego AvensisaT27 z silniczkiem benzynowym Valvematic. Rocznik 2011, 160k
Jak z motoru... Zaraz,, ale przeciez to jest z Motoru :)
No dobra .. ze starego Motoru.
(ps żartuję, fajne auto i super silnik :))
co jest nie tak? co zepsulem i jak to naprawic? ;)