Aktywne Wpisy

Schwarzfahrer +107
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

#latwogang
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
źródło: {76F2E3F8-81E6-4435-817B-85CCB6F87E22}
Pobierz

Ktoś poruszył ciekawy wątek usuwania #tinder gdy już się spotykacie jakiś czas. Ja nigdy nie ogarniałem tych relacji z tindera mimo że korzystałem przez długi czas, no bo patrzcie załóżmy że spotykasz się z panną już 1-2 miesiące (to może 8 razy max? bo co tydzień) i teraz:
a) opcja A - usuwanie tindera bo po 2 miesiącach stwierdzacie że to na poważnie xD? po takim krótkim czasie nie da się stwierdzić i pewnie nie wypali a potem będzie powrót znów na apke i szukanie par od nowa? Z drugiej strony głupio się spotykać i nadal przesuwać innych, więc druga opcja
b) opcja B - nadal korzystacie bo trzeba się lepiej poznać ale trochę do dziwne i w sumie duże prawdopodobieństwo że zawsze znajdzie się ktoś lepszy w tym czasie a ona powie że "sorry to nie to".
Albo ja nie ogarniam współczesnych relacji albo w każdym wypadku szukanie związku przez tindera musi się skończyć źle xDD
#podrywajzwykopem #badoo #zwiazki #niebieskiepaski #rozowepaski #przegryw #blackpill
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰