Wpis z mikrobloga

@Lipathor: jak pada taki marznący śnieg to na zimówka też lecisz do rowu przy za dużej prędkości a kontrola trakcji n------a nawet przy prędkości 10km/h na parkingu. Nie ma mocnych, przynajmniej przy napędzie na tył. Po prostu trzeba jechać wolniej i delikatniej hamować.
  • Odpowiedz
@Pawel993: Czemu nikt nie wspomnial o markach samochodow? Przeciez gdyby na ktorymkolwiek z tych zdjec bylo bmw to by bylo z 50 komentarzy o tym ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 1
Czemu nikt nie wspomnial o markach samochodow? Przeciez gdyby na ktorymkolwiek z tych zdjec bylo bmw to by bylo z 50 komentarzy o tym ( ͡º ͜ʖ͡º)

Odpowiedz


@harrame: ale audi i porshe sie załapało xd
  • Odpowiedz
@blahajo: oj tak, bo jak ktoś jedzie wolniej i nie ogarnia, to jest bezpieczny. Skąd u was to przekonanie, że jazda minimalnie szybciej jest równoznaczna z wypadkiem? Szczególnie, że większość wypadków jest spowodowana nie ogarnięciem drugiego uczestnika ruchu?
  • Odpowiedz
@Pawel993 pewnie opon nie zmienił i ot cała tajemnica. Na letnich oponach pomimo napędu na 4, takie samochody zachowują się jak na lodowisku i umiejętności kierowcy nie mają wiele do tego, ale to niepopularna opinia (chyba, że zasuwa jak poje..y)
  • Odpowiedz
@Pawel993: Oj tak. W pierwszy dzień jak spadł śnieg czyli w piątek wyjątkowo musiałem podjechać gdzieś autem. Jak zobaczyłem jak zawalidrogi jadą 10km/h z dwiema rękami na kierownicy zesrani po pachy to myślałem, że padne. Na szczęście pracuje zdalnie i nie muszę z takim elementem stać w korkach, ale na codzień to bym chyba zwariował. I nie, nie jestem jednym z tych "szypko ale bespiecznie", ale ludzie, jechać jak emeryt
  • Odpowiedz