Wpis z mikrobloga

via Android
  • 1
@DziadLab może i nie dużo zrobiło ale na tyle by janusze narzekały jak to FSO r-------i i polski przemysł i jakie byśmy autka dziś robili ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@Lardor: Tak, tak, tak. Potężny przemysł, który produkował wspaniałe samochody, które technologicznie były kilka pokoleń do tyłu już na desce kreślarskiej.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@DziadLab trochę masz racji ale na początku produkcji, warszawa czy 125p i maluch a nawet i syrena nie były przestarzałe, tylko jak je produkowano przez kilka dekad to już były przestarzałe. Zresztą nie tylko Polacy robili przestarzałe auta przypomnę że garbusa klepano od 1938 do 2003, 2cv od 1949 do 1990 czy Renault 4 od 1961 do 1992 czy mini od 1959 do 2000
  • Odpowiedz
trochę masz racji ale na początku produkcji, warszawa czy 125p i maluch a nawet i syrena nie były przestarzałe,

Czy ja wiem? Warszawa to była Pobeda.
125p - no dobra. Uznajmy, że nie był. Chociaż ciężko uznać go za konstrukcję polską :)
126p - no tutaj to możemy uznać za auto nawet całkiem nowoczesne, ale jednak konstrukcja włoska :)
Syrena - porównując z zachodnimi konstrukcjami... Cóż.

tylko
  • Odpowiedz
@Lardor: nawet głupie ai klepiące p------i zachodnich marek było mądrzejsze od p0laków n0stalgistów ciągle rysujących te j----e strucle w tej samej bryle, tylko z innymi światłami xD
  • Odpowiedz