Aktywne Wpisy
zaq22 +11
#gielda
Kapral w marines zarabia 3500 USD
Czy ktoś z was zgodziłby sie wylądować w Iranie i walczyć z dronami za 13k pln/mc
Kapral w marines zarabia 3500 USD
Czy ktoś z was zgodziłby sie wylądować w Iranie i walczyć z dronami za 13k pln/mc
ketonowy_wrak +61

Cześć wszystkim.
Od 8 lat pracuję w branży IT. Kilka razy zmieniałem pracę za każdym razem mając wyższe wynagrodzenie. Aktualnie jestem na UoP, więc mam trochę mniej niż w poprzedniej, ale powinienem przynajmniej mieć socjal, prawda?
Ostatnio szefowa (Hinduska mieszkająca w USA) przyczepiła się do mnie o 2 dni chorobowego. Robi z tego aferę z HR w CC.
W związku z tym naszła mnie refleksja na temat mojej kariery. Mam 2000 osób na linkedin i szczerze to nie mam do kogo gęby otworzyć by porozmawiać o branży. Nikogo by zrobić jakiś projekt. W pracy ludzie tylko się czają na siebie. Z poprzednich firm jakoś z nikim nie mam kontaktu (kilka razy zagadywałem). Widzę, że się polecają na Linkedin, utrzymują kontakty, ale mnie to jakoś omija. Kolega z podstawówki zrobił startup z kolegą z pracy.
Ostatnio koleś, co myślałem, że jest moim kolegą mnie oszukał na hajs.
Moi jedyni buddies to fryzjer, terapeuta i fizjoterapeuta i to dlatego, że płacę. I pies, za jedzenie pewnie.
O rodzinie nie wspominam bo tutaj jakoś mi idzie.
Macie jakieś patenty na chłopskie relacje?
#zalesie #programista15k
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny
🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt
To jest źródło narcyzmu, ludzie którzy tam postują, to onlyfans dla programistów i hr. Nikt nie sprzeda Ci swojego patentu na golenie frajerow, musisz znaleźć to sam. Szczerze mówiąc, najlepiej szukać ekipy na hackatony i tam się rozglądać za ciekawymi osobami z którymi coś można podziałać.