Aktywne Wpisy
Mateo353 +19
Macie oficjalny statement Wonzia. Nie strimuje, bo obrażacie mnie i moje gry, w które lubię grać. Wonziu maluje obraz jakby ludzie przychodzili i jechali go od k---w, a najwyżej co to było pytanie, czy będzie coś dzisiaj innego oprócz kart albo Star Citizena albo oznajmienie, że Star Citizen to wychodzą. Wonziu uznał to za mega toksyczną atmosfere i jak typowy płatek śniegu to jest to dla niego za dużo. #wonziu
źródło: image
Pobierz
rosen +7





https://wykop.pl/wpis/38595269
Bardzo fajne. Jedynkę, jak zagrałem, to od razu przeszedłem kampanię wszystkimi czterema frakcjami - ludzie, barbarzyńcy, czarodzieje, i czarnoksiężnicy. Zaledwie kilka map. Poziom trudności był tylko jeden - gdzie przeciwnicy mieli podobne szanse co my.
Jedynie, w czym komputerowi przeciwnicy nam ulegali, to swoimi głupimi decyzjami.
Zasada wygrania była prosta - mieć swojego głównego tanka, któremu myśmy dosyłali innymi bohaterami nowe jednostki.
W Dwójce, to po razie przeszedłem kampanię Rolanda i Archibalda. Tu też trzeba było mądrze wybierać perki, aby końcowa mapa była prostsza do ukończenia.
Teraz odpaliłem po raz pierwszy w życiu Heroesy 3.
Jestem na trzeciej mapie z gryfami.
Testowałem grę bez HD moda - a potem pograłem z HD modem.
W H3 jest wiele do klikania po interfejsie, że bez HD Moda nie na rady. Na dodatek ma fajne różne wygładzania niskiej rozdzielczości do wyboru.
Pograłem po kilkadziesiąt minut na różnych ustawieniach.
Zrobiłem potem porównania screenshotów, ale lepiej się te różnice widzi, grając trochę dłużej.
Ta gra to piękny pixel-art - trochę kiczowatości z poprzednich części, ale bardziej dopieszczone animacje - też włożono w to miłości, i to czuć.
I teraz tak - z listy opcji wybieramy sobie rozdzielczość - 1180x664. Pod to został dopasowany interfejs, jak i pod kilka wyższych z listy. Można też ręcznie wymusić jakieś pośrednie, wpisując własną.
Możemy z listy wybrać, w jakim stylu mają się te piksele na naszym wyświetlaczu prezentować. Wyłączone jakiekolwiek filtry powodują, że mamy nierówne prostokątne piksele na ekranie. Raz 2x2 px, a obok 2x3, i nierówno się to układa na ekranie.
Filtry powodują, że tego typu nierównomierności nie widać.
Przetestowałem wszystkie filtry na liście. Poniżej podaję moją topkę. Są one z zestawu 32-bit od Verok.
- "FSR" - top 1. Widać Pixel-Art, jednocześnie się te piksele fajnie zlewają. Flagi bohaterów i zamków mają czarną krawędź, widać lekkie schodkowanie - ale ta krawędź gładko oplata płutno flagi.
- "SmoothSal" - na drugim miejscu. Jeszcze bardziej wygładzone wszystko. Już prawie idzie zapomnieć że wszystko składało się z odpowiednim układaniem pikseli.
Jest jeszcze większy efekt rozmazywania tej pikselowatości - filtr "xBRZ". Ale wszystko wtedy jest mydlane - i tekstury tracą na szczegółach - nawet wyostrzanie nie pomaga.
- "CrispSal" - na trzecim miejscu. Piksele są tu jakoś wyrównywane - z niekształconych kwadratów powstają prawidłowe kwadraty. Wygląda jakbyśmy użyli "skalowania całkowitego" (integer scaling). Się wydaje, że mamy idealne skalowanie rozdzielczości w górę. Na początku myślałem - że wygląda najmniej przekombinowane, ale po kilkudziesięciu minutach grania ta kwadratowość pikseli zaczęła mi przeszkadzać.
#homm3 #heroes3 #heroes
TL;DR - grajcie na efekcie "FSR" - najładniejszy efekt wygładzania uzyska, bez utraty szczegółowości tekstur.
źródło: temp_file1643955072992101086
Pobierzźródło: temp_file1688303989221895144
Pobierz