Wpis z mikrobloga

@Julek85: sprytnie! Można się fajnie pobawić.
Sam ciągle mam w głowie projekcik, żeby zrobić coś 3D z rysunków 2D, ale troszkę bardziej łopatologiczną metodą

Tak BTW - czym retopo robisz?
  • Odpowiedz
  • 0
@naps: tutaj przyklad retopo z tego modelu. ale ogolnie albo recznie (jak potrzebuje dobrą siatkę do rigowania np.), albo zwyklym decimate (jak do renderu "ma tylko wygladac")
  • Odpowiedz
@Julek85: ach, myślałem, że tez używasz jakiegoś magicznego programu do tego, bo dla mnie retopologia to czarna magia nadal ;P
  • Odpowiedz
  • 1
@MshL: i tak i nie. jest opcja unsubdivide ale działa tylko z quadami, opcji planar nie udało mi się sprawdzić dla modelu 1mln+ poly (zwiecha),
ale w blenderze 5.0 (jest już beta) będzie modyfikator quad remesher. osobiście nie sprawdzałem jak to działa.
  • Odpowiedz