Wpis z mikrobloga

Mam trochę niecodzienne pytanie. Chciałbym wcisnąć w moim pokoju jakiś zestaw audio do słuchania muzyki (dwa głośniki + wzmacniacz). Do pokoju 15m2 lepiej iść w dwie kolumny czy dwa " standardowe głośniki " - te mniejsze, nie znam się na nazewnictwie. Główny problem polega na tym, że jak widać na zdjęciu - nie mam gdzie tego sprzętu wcisnąć. Ktoś był w podobnej sytuacji i wie jak rozwiązać sprawę ? ¯\(ツ)/¯ Chciałbym żeby ten zestaw jednocześnie służył jako kino domowe do TV. Czy jak postawie głośniki np. przy grzejniku to akustyka będzie słaba? Siedzę zazwyczaj w tym miejscu w którym robiłem zdjęcie.
#audiovoodoo #audio
ActiZ - Mam trochę niecodzienne pytanie. Chciałbym wcisnąć w moim pokoju jakiś zestaw...

źródło: image

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@littlebuzz: też tak myślałem, ze to najlepsza opcja - ale totalnie nie mam rozeznania jak na tym gra jakiś np. metal. opinie są raczej negatywne z tego co czytałem
  • Odpowiedz
@ActiZ: ile kasy? Ogólnie to polecam wzmacniacz Onkyo Integra A-8017 na przykład i do tego monitory Jamo. To będzie ok 1000zl. Jak więcej to Cambridge Audio i kolumny mAudio. Jak jeszcze lepiej to Nad albo Rotel i kolumny Tannoy.
  • Odpowiedz
  • 0
@kipowrot: Elastyczny budżet, po prostu chce obadać temat. Tak uśredniając to 3-5k - największy problem to jest z tym miejscem bo chce żeby zestaw służył zarówno jak i kino domowe jak i zestaw audio
  • Odpowiedz
@ActiZ Podzielam zdanie z pierwszego komentarza. Nie wiem gdzie kolega wyżej widzi tutaj miejsce na kolumny podłogowe żeby to miało ręce i nogi pod względem akustyki.
  • Odpowiedz
  • 0
@cukru: @kipowrot Rozkminiałem te rozstawienie i zrobie tak jak napisał kolega z pierwszego komentarza.
Postanowiłem kupić kolumny podstawkowe, biurko z komputerem przestawić na prawo i rozstawić te głośniki po bokach telewizora na szafce ok. 60cm wysokości - myślicie że będzie ok? Będzie mniej więcej chyba na poziomie uszu.