Wpis z mikrobloga

  • 0
@sebastian-rogalski który punkt to jest bo staram się znaleźć i nie mogę, a ciekawi mnie skąd taka niska cena właśnie zanim chciałbym wykupić? Chyba ze 4 czytałem różne dokumenty u nich na stronie, ale nigdzie nie znalazłem nic o rezygnacji.
  • Odpowiedz
  • 0
@Chael: na razie to nic nie działa, nawet stream. Inne kanały są ok. Niby jest w moje usługi, da się anulować ale u mnie nic nie wyświetla. Lepiej wejść na strimov
  • Odpowiedz
@sebastian-rogalski który punkt to jest bo staram się znaleźć i nie mogę, a ciekawi mnie skąd taka niska cena właśnie zanim chciałbym wykupić?


@Chael: też czytałem i nie znalazłem takiego punktu. A cena jest niższa bo sporo ludzie zapomni odsukrybować i będzie pobierało automatycznie z konta/karty PLNy. Czysty zysk dla Canal+

@memory: nie da się, zaakceptowałeś regulamin, masz tam napisane, że to subskrypcja na rok,
  • Odpowiedz
  • 0
@sebastian-rogalski: no nie zupełnie, bo w regulaminie jest napisane, że przez jeżeli przez x dni pobiorą pieniędzy z karty z powodu braku środków na niej to subskrypcja jest anulowana.


Dlatego polecam do takich rzeczy uzywać kart wirtualnych. Przelewasz wyliczoną kasę z konta na kartę płatniczą i wtedy dopiero płacisz


@mrbarry: zawsze tak robię, w ing można z poziomu banku zablokować
  • Odpowiedz
jest ok, da się anulować tylko na edge nie działa canal plus na chrome wszystko się wyświetla


@memory: u mnie jest trochę inaczej, na chrome nie wyświetla się zakładka "moje usługi" natomiast na Firefoxie jest ok
  • Odpowiedz
@memory: w Chromie i Firefoxie mam ublocka. Więc myślę, że u mnie ublock nie jest problemem. Obstawiam, że pliki cache c+ są problemem. Ale to jutro sobie sprawdzę
  • Odpowiedz
@memory: tak jak przypuszczałem, że u mnie chodzi o pliki cache. Usunąłem cache dla canal+ i teraz normalnie otwiera sie zakładka moje usługi
  • Odpowiedz