Wpis z mikrobloga

Witam, mam problem z logowaniem się na #email #poczta w serwisie #o2 posiadam wszystkie dane znam hasło ale nie mogę się zalogować bo nie mam dostępu do starego telefonu a #chat z waszym konsultantem nie może dojść do skutku gdyż poprostu nie mam całego dnia
Jak mogę to rozwiązać #infolinia to tylko dla premium więc co mam premium kupić żeby zalogować się na konto
#o2 #wp
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@maciejmaciusmaciejek: właśnie tak działają te dodatkowe zabezpieczenia xD Teraz wymuszają podanie tel lub innego e-mail i trzeba pilnować by działały, jak nie, to jak zrobią weryfikację = konto stracone.
Wcześniej wystarczyło w bezpieczny sposób zapisać odpowiedź na pytanie pomocnicze.

Weryfikację mogą zrobić ot tak, bo wykryli podejrzaną akcję (za taką uznawali e-mail w obcym języku - europejskim!), a może nawet bo długo się nie logowało.

Możesz tylko próbować dalej czatem
  • Odpowiedz