Wpis z mikrobloga

Czesc, czy internet w sieciach jak np Orange Flex unlimited ma sens? Wkładam kartę SIM do routera i net normalnie śmiga a w gierki moge grać na normalnym pingu? Jestem kompletnie zielony w tych sprawach #kiciochpyta #internet #orange #orangeflex
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@zadelko2 ping przy dobrym zasięgu będzie wysoki. Ja miałem w okolicach 50.
Co jakiś czas skakał na 100-200.
Rok się męczyłem aż światłowód podpieli. Taniej i lepiej
Ale czasem nie ma wyjścia
  • Odpowiedz
  • 1
@bletoja no właśnie u mnie chyba nie ma jeszcze opcji światłowodu xD liczę na jakieś jeszcze inne opcje, może ktoś inny będzie miał jakieś rozwiązanie
  • Odpowiedz
@zadelko2: na przykładzie tetheringu ci jedynie mogę napisać, że nie ma tak kolorowo i nawet jak masz 5g na telefonie i deklarowane jakieś astronomiczne prędkości w pakiecie, to na kompie w speedteście będziesz miał ułamek z tego
  • Odpowiedz
@zadelko2: nie wiem, zależy pewnie jaki router. ogólnie spodziewałbym się, że jeśli orange flex deklaruje jakieś kosmiczne 1050 Mb/s, to nie będziesz tyle miał, bo u mnie teraz tyle deklaruje i tyle nie mam nawet na telefonie, a na tetheringu mam jeszcze mniej.
  • Odpowiedz
@eaxata głupoty wypisujesz, różnica między byle jakim telefonem i udostępnianiem internetu po wifi a dedykowanym routerem jest ogromna.
@zadelko2 wiadomo że internet bezprzewodowy jest gorszy od światłowodu ale jak masz dobry zasięg u siebie i dobry router to możesz mieć ping w granicach 25msek i można pograć. Realnie na routerze LTE możesz mieć ponad 100MB/s a przy prawdziwym 5G nawet do 0.5MB/s ale to od nadajników w okolicy zależy. Jak
  • Odpowiedz
Realnie na routerze LTE możesz mieć ponad 100MB/s a przy prawdziwym 5G nawet do 0.5MB/s

@sberatel: może on gada głupoty, ale ty lepszy nie jesteś. MB to nie Mb. I na 5G 200 razy gorzej?