Wpis z mikrobloga

naprawdę są tak tanie


@LeafWhisper: zwróć uwagę na przebieg, i wygogluj model z rocznikiem, z hasłem awaria tego i owego. Zobaczysz dlaczego tyle kosztuje i ile trzeba włożyć.

dziadtrans to dobry pomysł?


@LeafWhisper: a masz kasę na start, pracownika, awarie, paliwo, etc. Bo pierwszą kasę za fv to ujrzysz dopiero po 3msc jak spedycja nią obróci
  • Odpowiedz
@LeafWhisper: Bańka na karku oznacza dużo problemów, a taka cena nie jest normalna, pewnie dziad nie inwestował w niego, sama naczepa jakaś rozdupcona to tyle kosztuje
  • Odpowiedz
też wydawało mi się że tiry są droższe, ale to chyba kwestia tego przebiegu 1mln


@tullion: nie chyba tylko na pewno. Jeden dziad keidys zapytany czemu kupuje tlyko nowe ciężarowki a nie używane, pewno się powodzi a on na to że nie stać go na używaną. Dla nie kumatych : nie stać na naprawy który wysoki przebieg gwarantuje że będą
  • Odpowiedz
@LeafWhisper Zależy czy ma adblue. Wersje bez adblue są bardzo wdzięczne. Skrzynia raczej nie jest jakoś wybitnie awaryjna, ale różnie może być. To jeszcze maszyna z czasów gdy jazda na magnesie była na porządku dziennym więc przebieg jest mocno zaniżonym. Opony pewnie łyse, zalejesz go wymienisz pierdoły i nazbiera się drugie tyle by móc śmigać. Opłaty drogowe, oc itp. to kolejne tysiące. Jak nie masz 50k bym się nie pchał. Chyba,
  • Odpowiedz