Wpis z mikrobloga

✨️ Oszustwo w Alior Banku przez PayPal: Co zrobić?
Czesc
Oszustwo aliorbank PayPal - jenicka
Dzisiaj zablokowali mi na myjni kartę w Aliorbanku przy transakcji za 3zl nie przejąłem sie tym i kontynuowałem inna karta, ale potem spojrzałem karta zablokowana i poprzednia transakcja podejrzana tytuł PayPal *CrigeraJenicka 4029357733 kwota 112,25
Pierwsze myślę że nie mam PayPal, 2 karta jest w sejfie, 3 nie używam jej często w necie a na pewno nie na podejrzanych stronach bo to moja główna do głównego konta. Trochę się znam na bezpieczeństwie internetowym więc odrzućmy instalowanie głupich programowy VMware lub podobnych, jestem programista interesuje się bezpieczeństwem. Pytanie dlaczego tylko 112,25 skąd ta kwota ( limity były większe) skąd mieli moje dane? Dlaczego bank nie wysłał 3d security pusha ani smsa? Trochę to dziwne jak oni to zrobili #cyber #security #oszustwo

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

🫶 Twoje wsparcie = dalszy rozwój projektu. Wspomóż projekt

• 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: a co niby miałoby wspólnego VMware z ewentualnym oszustwem? To jest oprogramowanie do wirtualizacji… Najlepiej chyba takie pytania skierować do banku. Druga sprawa to to gdzie widzisz, że to była płatność PayPal? Bo jak w aplikacji banku to czasami aplikacja błędnie przypisuje kategorie. Mam konto w innym banku i ostatnio jak kupiłem przedmiot na Allegro to w historii jest kategoria sklep spożywczy xD

Jeżeli to nie pomyłka, to zostaje
  • Odpowiedz