Aktywne Wpisy

mirko_anonim +180
✨️ Zdegenerowane społeczeństwo: Czy to tylko ja to widzę? Ⓘ
Czy to tylko ja to widze, czy prawie całe społeczeństwo jest zdegenerowane i każdy patrzy tylko na koniec swojego nosa?
Nikt nikomu nie zwraca uwagi jak się źle zachowuje, a jak już komuś sie zwróci uwagę to dostanie się w odwecie obelgi i brednie jakby się niewiadomo jaką zbrodnie popełniło. I tacy degeneraci się zaczynają coraz bardziej rozpychać łokciami w społeczeństwie jak ten co
Czy to tylko ja to widze, czy prawie całe społeczeństwo jest zdegenerowane i każdy patrzy tylko na koniec swojego nosa?
Nikt nikomu nie zwraca uwagi jak się źle zachowuje, a jak już komuś sie zwróci uwagę to dostanie się w odwecie obelgi i brednie jakby się niewiadomo jaką zbrodnie popełniło. I tacy degeneraci się zaczynają coraz bardziej rozpychać łokciami w społeczeństwie jak ten co

Polki zdziwione, że u książąt orientu to one muszą płacić za luksusowe życie Ahmeda, jego rodziny i kumpli xD
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #habibi
#p0lka #bekazrozowychpaskow #logikarozowychpaskow #habibi
źródło: temp_file1010593743119107150
Pobierz




Ale podwójnie naliczony napiwek to dopiero początek.
Nie udzieliłem zgody na obciążenie karty.
Potem go potraktowali to jako zaległość. Tak jakbym za przejazd nie zapłacił. A płatność za sam przejazd zautoryzowałem, włącznie z wydłużonym o 6 gr czasem przejazdu.
I codziennie po kilka razy próbują autoryzować tę płatność za zdublowany napiwek - próbują obciążyć łącznie. Codziennie. Po kilka razy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobawię się z nimi...
Na pomysł, że się "klikło dwa razy" to nie. W aplikacji mobilnej ("fat client") trzeba się postarać, żeby nie zabezpieczyć formularza. Nawet przez web da się zabezpieczyć, choć tu już więcej pracy potrzeba.
Formularz reklamacji to też mistrzostwo jak zniechęcić klienta do złożenia jej. U nich pewnie sztab UX-owców pracuje nie nad tym, żeby ten formularz był bardziej intuicyjny tylko jak zniechęcić klienta ale prawnie wszystko grało. :D