Wpis z mikrobloga

wiem ale to był samochód wyczynowy... udowodnił że to jedyne słuszne podejście do hybrydyzacji... jednak ta idea umarła w produkcyjnych samochodach zachodu... bo nie kojarzy się dobrze marketingowo ze "spaliniakami" tak jak bezsensowny PHEV.


@FX_Zus: Ale samochód AUDI miał sens, bo jechał po pustyni, a tam nie ma ładowarek. Dodatkowo każda sekunda na stanie powoduje gorszy wynik w rajdzie.
Cywilny samochód może skorzystać z infrastruktury ładowania i nie potrzebuje 1400
  • Odpowiedz
  • 0
@Yelonek: nie wszędzie są ładowarki... zwłaszcza w krajach mniej rozwiniętych. Ładownie ciągle trwa długo i jest drogie na szybkich ładowarkach. To auto można ładować z ładowarki... ma 200km na samej baterii... ale jak ktoś potrzebuje 1200 km to ma je bez większych poświęceń. To rozwiązanie jest 1000x lepsze od bezsensownego PHEV które jakimś cudem produkują wszystkie większe marki w Europie.
  • Odpowiedz
nie wszędzie są ładowarki... zwłaszcza w krajach mniej rozwiniętych. Ładownie ciągle trwa długo i jest drogie na szybkich ładowarkach. To auto można ładować z ładowarki... ma 200km na samej baterii... ale jak ktoś potrzebuje 1200 km to ma je bez większych poświęceń. To rozwiązanie jest 1000x lepsze od bezsensownego PHEV które jakimś cudem produkują wszystkie większe marki w Europie.


@FX_Zus: PHEV może działać bez paliwa, a ta hybryda nie i
  • Odpowiedz
  • 0
@Yelonek: chyba ci się coś pomyliło... w PHEV bez paliwa masz 60km zasięgu na samej baterii xD (na słabym silniku elektrycznym bo on tylko służy do wspomagania)... spaliniak tego nie ładuje tylko ładujesz z gniazdka. W tym LI AUTO masz cały czas pełną moc na prądzie... 200 km na baterii... a jak skończy się bateria to albo ładujesz z gniazdka albo odpalasz generator spalinowy który jest na pokładzie i ładuje
  • Odpowiedz
@FX_Zus: to niejedyna jaką jeździłem
A Ty którymi jeździłeś?

wprowadzają technologie które na zachodzie nie przyjęły się jedynie ze światopoglądowego punktu widzenia, mimo że technologicznie są lepsze.


Przecież oni to właśnie robią ma europejski rynek, w Chinach kierunek jest jeden
  • Odpowiedz
@WykopanyDzon: @FX_Zus

Czyli jednak to jest PHEV. A takie jednostajne wycie nie wkurza użytkowników? Toyota próbowała to samo zrobić z CVT, ale klientom nie podobał się dźwięk i zrobili upośledzone zmiany biegów.
  • Odpowiedz
@FX_Zus:

czyli 1 000 000 tych co sprzedali to poszło do Europy ??? i cały interfejs jest tylko po chińsku bo wszystko jest pod Europę xD


Chińczycy odchodzą od aut spalinowych czy nie?
I dlaczego te XXX chińskich marek do xxxx modeli swoich aut daje jeden ten sam silnik spalinowy, w dodatku pochodzący z licencji? Skoro tak rozwijają i inwestują to chyba powinno
  • Odpowiedz
  • 1
@PiotrFr: nie wiem o jakim ty silniku piszesz, skąd wiesz że on jest w tych Li AUTO i innych chinolach jako generator??? Ja zakładam że jak mają tam generator to jest optymalny do ich potrzeb... to duża firma, chinole są doskonale wykształceni mają pełno inżynierów więc pewnie ogarniają takie podstawowe mechaniczne rzeczy.... A jak nie to ktoś inny niż oni w końcu poskłada to tak jak powinno być.

Mój główny
  • Odpowiedz
@FX_Zus:

To rozwiązanie jest 1000x lepsze od bezsensownego PHEV które jakimś cudem produkują wszystkie większe marki w Europie.


Ty dobra, dopiero zobaczyłem co to za auto. Przecież to PHEV xDDD
  • Odpowiedz
@FX_Zus:

nie wiem o jakim ty silniku piszesz, skąd wiesz że on jest w tych Li AUTO i innych chinolach jako generator??? Ja zakładam że jak mają tam generator to jest optymalny do ich potrzeb... to duża firma, chinole są doskonale wykształceni mają pełno inżynierów więc pewnie ogarniają takie podstawowe mechaniczne rzeczy


Dobra, poszukałem. To silnik z BMW xD
  • Odpowiedz