Wpis z mikrobloga

@Saeglopur: @JonaszSynGrazyny obaj się kompromitujecie. M340i i M340d to modele z linii M Performance, czyli takie BMW z genami M, ale to nie jest żadna prawilna Mka. Osiągi mają zbliżone, ale komfort i nastawy zawieszenia zupełnie inne.

@__MadCat obecne M2/M3/M4 to benzyna, bez miękkiej hybrydy. Natomiast najnowsze M5 to już hybryda pełną gębą. Do tego Plug-in.
  • Odpowiedz
@__MadCat: Jeszcze chwile temu pojęcia nie miałeś, masz link gdzie jest jednoznacznie

obaj się kompromitujecie.


@hyperlink: Kompromitacja cwela! Jakie dramy, przecież masz w linku eMki, później M340 "i" i "d". Huop pyta na wykopie zamiast wejść na strone zwyczajnie
  • Odpowiedz
  • 0
Jeszcze chwile temu pojęcia nie miałeś, masz link gdzie jest jednoznacznie


@Saeglopur: nie wiedziałem tylko czy po ostatnim liftingu B58 w m3 dostało baterię czy nie, a nie czy m3 mogę sobie kupić w dieslu XDDDDD
  • Odpowiedz
@Saeglopur: to jest sekcja modeli M ogólnie. Modele M340i i M340d to seria M Performance, są niżej pozycjonowane, Mirek pyta konkretnie o M3, a M3 nigdy nie występowało w dieslu.
  • Odpowiedz
@__MadCat: @JonaszSynGrazyny jakie B58 w M3 G80? B58 owszem występuje hybrydzie, ale tylko w serii G30 jako 545e, G05 X5 jako xDrive45e i G11 jako 745e. W M3 G80 występuje S58. Jest to mocno zmodyfikowana jednostka względem B58. BMW serię S określa jako silniki wysokiej wydajności i są stosowane tylko w M. To w serii M Performance macie B58. Pomieszanie z poplątaniem.
  • Odpowiedz