Aktywne Wpisy

Schwarzfahrer +138
Na rynku pracy w moim powiatowym jest taka sama lipa jak na rynku matrymonialnym.
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu
Serwis rowerowy - jeżdżę rowerem od 15 lat, większość napraw sam robiłem, czyli umiem rower serwisować. Sory, ale to nie jest budowanie rakiet latających w kosmos. To mnie nie przyjmą, bo nie mam doświadczenia xD
K---a, by przyjęli, ogarnąłbym to wszystko w tydzień, wiadomo co bym nie umiał to by mi pokazali i mieli by stałego pracownika, co po prostu

#latwogang
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
drodzy państwo, doszło tutaj do sigmy
źródło: {76F2E3F8-81E6-4435-817B-85CCB6F87E22}
Pobierz

Cześć!
Przez ostatnie dziesięć lat pracowałem bardzo intensywnie, udało mi się zgromadzić niezły majątek, więc rozważam wyprowadzkę z Polski. Zastanawiam się, jakie miejsce według was jest najlepsze do życia? Interesują mnie różne perspektywy, bo zupełnie nie wiem, na co się zdecydować – czy wybrać coś egzotycznego, czy może bardziej „zachodnie” kierunki. Byłem w Dubaju gdy jest zima to jeszcze temperatura znośna, ale lato za gorąco. Hiszpania podobnie plus migranci, we Francji też mi się to nie podobało. Monako całkiem spoko, ale szukam chyba miejsca z dużą ilością zieleni i spokoju a jakoś Monako głośno bo ludzie po ulicach flexuja się autami i jest hałas. W innych miejscach na świecie nie byłem, ale interesujące według mnie zaznaczyłem hasztagiem może ktoś się wypowie kto tam mieszka. Będę wdzięczny za wasze opinie i doświadczenia!
#podroze #podrozujzwykopem #emigracja #dubaj #hiszpania #usa #nowazelandia #singapur
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰