Wpis z mikrobloga

Chyba potencjalnie najpoważniejsza wpadka Robotaxi jak do tej pory. Niestety nie ma nagrania z sytuacji.

Osoba monitorujaca musiała interweniować, gdy Robotaxi nie zauważyła opuszczanego szlabanu na przejeździe kolejowym.

Joe Tegtmeyer, który był w tym przypadku pasażerem, zdecydowanie nie brzmi tutaj obiektywnie, mówiąc: "trochę trzeba poprawić".

#tesla #gielda

#wpadkirobotaxi <- tag do ignorowania lub śledzenia
anonimowy_programista - Chyba potencjalnie najpoważniejsza wpadka Robotaxi jak do tej...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gdyby autor chciał specjalnie ukryć nagranie, które rzekomo posiada, jaki byłby sens w ogóle o tym wspominać?


@anonimowy_programista: Nie wiem. Może w realu taki szajs się odwalił, że nawet średnio rozgarnięty karaluch by tę sytuację ogarnął. Czyli pokazujemy sytuacje, w których było trudno, ale system dobrze wybrnął, nie pokazujemy sytuacji, w których system zachował się jak debil.
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista wg mnie dalej jest lipa, bo usługa dalej jest invite only. Ciekawe jak długo.
Co z tego, że są już pomysły żeby uruchamiać ją w innych miastach, skoro znowu będzie invite only I będą korzystać z niej Ci sami fanboje co w Austin.
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista ja rozumiem, że masz szklaną kulę która mówi Ci o takich terminach oczekiwania.
Testować na maxa, nie bać się, invite only ssie. Daje sobie głowę uciąć że przez taki model nie wszystkie robotaxi kręcą się stale po Austin.
Podnieść ceny z tego 4.2$ do normalnych wycen z przejazdy i będzie ok. Niezależnie kiedy zejdą z invite only, to na początku będzie boom, a potem się wszystko wyrówna.
  • Odpowiedz
ałkiem możliwe, tutaj koleś mówi, że ktoś zmienił mu cel podróży bez potwierdzenia przez użytkownika


@xz2580: Farzad wybrał nie tą lokalizacje Torchys. Auto poprawiło na tą, do której chciał jechać - natomiast nawet nie powiedział gdzie. Czy to auto z pomocą Groka zmieniło lokalizacje, np. na tę gdzie Farzad już zwykle bywał? Czy zadziało się to jakoś z pomocą osoby monitorującej? Czy support cały czas nasłuchuje wszystkie przejazdy? Na ten
  • Odpowiedz