Wpis z mikrobloga

Hej!
Chciałbym podzielić się z Wami przykładem, jak nasze społeczeństwo bywa regularnie oszukiwane – przez media i duże korporacje, które osiągają coraz wyższy poziom bezczelności.

Przykład? #aliorbank

Bank kusi promocją: do 600 zł bonusu, jeśli:
✅ założysz konto,
✅ wykonasz 5 transakcji kartą lub #blikiem,
✅ zasilisz #konto jednorazowo kwotą min. 1000 zł,
✅ zalogujesz się do aplikacji mobilnej.

Warunki? Proste. Premia – 50 zł przez 12 miesięcy, jeśli w danym miesiącu spełnisz wszystkie powyższe punkty.

Zainteresowało mnie to. Konto założyłem 10 kwietnia. Zasiliłem 2 000 zł. Transakcje?
📌 Kwiecień – 16 transakcji
📌 Maj – 22 transakcje
📌 Czerwiec – 17 transakcji
Aplikacja używana, zasilenie konta regularne.

Na początku czerwca otrzymałem SMS: warunki spełnione, premia zostanie wypłacona.

📅 25.06 – wysłałem maila z zapytaniem.

📩 Odpowiedź (dość szybko): „tak, premia będzie wypłacona do końca kolejnego miesiąca, najpóźniej 01.07”.

🕐 Dziś jest 03.07. – bonusu nie ma.
🕵️‍♂️ Kolejny mail – cisza.
Wcześniej szybki, miły kontakt – teraz: brak odpowiedzi.

Ostrzegam:
Zawsze czytajcie dokładnie regulaminy promocji. I nawet jeśli spełnicie wszystko idealnie – nie ma żadnej gwarancji, że otrzymacie to, co Wam obiecano.

Czekam na odpowiedź z Alior Bank, ale przygotowuję się też do zgłoszenia sprawy do #uokik.

Jeśli ktoś miał podobne doświadczenia – chętnie poczytam.
Dbajmy o siebie nawzajem i nie dajmy się nabierać. 💬

#polska #promocje #banki #pieniadze #aliorbank #alior #wykop
lolomi - Hej! 
Chciałbym podzielić się z Wami przykładem, jak nasze społeczeństwo byw...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@lolomi: Nie uważasz, że twoja reakcja jest lekko przesadzona? Nie minęło nawet 3 dni od terminu wypłaty tej premii, bank nie zdążył nawet zareagować na twoją reklamację, a ty już nazywasz ich bezczelnymi, żalisz się na Wykopie i najchętniej byś pisał do UOKiK. Poczekaj aż odpiszą, może zwyczajnie coś poszło nie tak i zaraz to poprawią. Ja jestem bardzo daleki od bronienia banków, bo faktycznie czasem próbują wymigać się od
  • Odpowiedz
  • 0
@ms93 Przeczytałeś całą wiadomość?
- Kwiecień,
- Maj,
- Czerwiec…

W przyszłym tygodniu będzie równie 3 miesiące, a ja nie otrzymałem ani razu bonusu. Teraz rozumiesz? ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@lolomi: Przeczytałem też regulamin (ty najwyraźniej nie). A on mówi, że pierwszy bonus przysługuje w twojej sytuacji dopiero za maj (bo to pierwszy miesiąc kalendarzowy następujący po kwietniu, miesiącu otwarciu konta) i miał być wypłacony do końca kolejnego miesiąca, czyli do końca czerwca - tak więc bank spóźnia się na razie o 3 dni, a ty robisz z tego aferę.
ms93 - @lolomi: Przeczytałem też regulamin (ty najwyraźniej nie). A on mówi, że pierw...

źródło: obraz_2025-07-03_163310837

Pobierz
  • Odpowiedz
@lolomi: Jeżeli zrobiłeś wszystko dokładnie tak, jak napisano w regulaminie, to bank musi Ci wypłacić premię – nie ma bata, że nie. Niestety – jak pisze kolega wyżej – najprawdopodobniej nie do końca dobrze zrozumiałeś regulamin, ale to nic dziwnego, bo regulaminy takich promek bywają zawiłe (,)

Na przyszłość, rzuć okiem na nasz portal (tutaj promocje z Aliora: https://monazo.pl/promocje-bankowe/alior-bank/) – analizujemy promocje bankowe i przekładamy je
  • Odpowiedz
  • 0
@ms93 Ciekawe, jak działa „symetria” w relacji z bankiem. Masz kredyt hipoteczny albo inny? Nie zapłacisz w terminie – od razu lecą SMS-y, maile, powiadomienia w aplikacji. Potem groźby windykacji, wpisy do rejestrów itd. System działa perfekcyjnie.

Ale kiedy sytuacja działa w drugą stronę – klient spełnił wszystkie warunki promocji, bank sam wyznaczył termin przelewu (np. poniedziałek), a pieniędzy nie ma… Nagle cisza. Zero powiadomień, zero przeprosin, zero informacji. Przypadek?

Nie
  • Odpowiedz
Masz kredyt hipoteczny albo inny? Nie zapłacisz w terminie – od razu lecą SMS-y, maile, powiadomienia w aplikacji. Potem groźby windykacji, wpisy do rejestrów itd. System działa perfekcyjnie.


@lolomi: Bo to jest kluczowy element w systemach banku, którzy dotyczy podstawowej działalności i wielu klientów, więc jest dopracowany. A taka promocja dotyczy jakiejś małej grupy, pewnie dział IT to napisał na kolanie i niezbyt przetestował, bo ma to bardzo niski priorytet w
  • Odpowiedz