Wpis z mikrobloga

@smokzabojcaludzi: w przypadku zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu produktu pełnowartościowego wysyłasz na swój koszt

Jeżeli składasz reklamacje z tytułu rękojmi to też wysyłasz na swój koszt ale przysługuje ci zwrot kosztów wysyłki jeżeli reklamacja zostanie uznana

Z tym że reklamując przedmiot to sprzedający decyduje czy wymienionego na nowy, naprawi czy odda pieniądze

Jak sprzedający zgodzi się, że przyjmuje reklamacje i uznaje zwrot z uwagi na wadę produktu i
  • Odpowiedz
@smokzabojcaludzi: rób spór na allegro i sprzedawca zdecyduje co z tym dalej zrobi, może obniżyć cenę np jak się zgodzisz albo uwzglednić reklamację bez odsyłania by nie ponosić dodatkowych kosztów
  • Odpowiedz
@Catmmando w Unii Europejskiej zrot bez podania przyczyny masz do 30 dni. Jak kilka razy robiłem zwroty reklamacyjne to sprzedawca generował mi listy przewozowe.
  • Odpowiedz
@Catmmando No pry reklamacji i tak by musiał prędzej czy później zwrócić za przesyłkę, a ja za kuriera zapłaciłbym powiedzmy 20 zł, a on mając umowę z firmą kurierską powiedzmy 10 zł. Sytuacja win-win
  • Odpowiedz
Jeżeli składasz reklamacje z tytułu rękojmi to też wysyłasz na swój koszt ale przysługuje ci zwrot kosztów wysyłki jeżeli reklamacja zostanie uznana


@Catmmando: Ale bzdura. Prowadzisz jakiś januszex?
  • Odpowiedz
@Catmmando:

Konsument nie ponosi żadnych kosztów związanych z reklamacją towaru niezgodnego z umową. Składając reklamację, udostępnia sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, a także ponosi koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów.


https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niezgodnosc/
  • Odpowiedz