Wpis z mikrobloga

Mam problem i nawet nie do końca wiem czy da się z tym coś zrobić, chociaż jak dalej przeczytacie próbuję.

Zarezerwowałem sobie pobyt 3 dniowy w lipcu przez booking, a raczej tak myślałem. Dokonałem płatności, pieniądze ściągnięte z konta. Sprawdzam maila i nie mam nic, numeru rezerwacji, potwierdzenia otrzymania środków. Wchodzę więc na konto w zakładce rezerwacje i wyjazdy pusto.

Stwierdziłem, że skontaktuje się z Bookingiem. Do kontaktu wymagany numer rezerwacji, którego oczywiście nie otrzymałem. Dzwonię na infolinię - to samo. Napisałem jakiegoś maila przez obsługę klienta - brak potwierdzenia na pocztę.

Obiekt oczywiście nie ma nigdzie danych kontaktowych, szukałem na różne sposoby i raczej bym znalazł. Pieniądze nie wróciły na konto, rezerwacji brak. Zadzwoniłem do mBanku i reklamowałem transakcję Blik.

I powiedzcie mi, co ja mam z tym cholerstwem zrobić? Rezerwować jeszcze raz i płacić po raz drugi? Liczyć że płatność teraz wejdzie im do systemu i dostanę rezerwację?

Mieliście kiedyś podobnie?

#problem #booking #pomocy może nawet #wykopefekt bo to jest już skandal
StudentPiwniczak - Mam problem i nawet nie do końca wiem czy da się z tym coś zrobić,...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach