Wpis z mikrobloga

#witcher #witcher4 #wiedzmin #ue5 #unrealengine5 #wiedzmin4

Wiem, że wiele osób bagatelizuje to tech demo jakie pokazali. Jednak chciałbym zwrócić uwagę na pewną kwestie. Tak to jest demo zrobione pod prezentacje, tej wioski, i tego kupca, pewnie nie ma w grze, to nie fragment gry. Jednak mimo wszystko jest to demo już na silniku gry i to co jest dużo bardzo ważne chodzi to na zwykłej PS5 w 60 fps. To wydaje mi się bardzo ważne, bo zazwyczaj takie dema to są odpalane ma komputerach za 20k. Wiadomo, na premiere pewnie coś tam poobcinają, bo skala bedzie wieksza itp, ale skoro już na tech demo dbają aby to chodziło na konsoli to jest to dobry znak.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chodzi to na zwykłej PS5 w 60 fps

@Variv: Myślę, że to główny powód dlaczego wszystkim zapaliła się czerwona lampka i mało kto wierzy, że tak ostatecznie będzie wyglądać gra. Gdyby na początku prezentacji powiedzieli, że demo jest odpalone na kompie z NASA to myślę, że większość ludzi byłaby w stanie uwierzyć, że taka grafika i poziom szczegółowości oraz jest możliwy.
  • Odpowiedz
@Variv: Wiesz, samo odpalenie dema na PS5 nie jest imponujące. Pamiętaj, że to tylko malutki wycinek gry przygotowany specjalnie pod prezentacje.

Problem pojawia się, gdy składasz całą grę do kupy i te wszystkie systemu muszą działać poprawnie. Wtedy okazuje się, że 60 fps jest niemożliwe, pojawiają się bugi czy wywala całą grę. Patrz przypadek Cyberpunka, gdzie na słabych konsolach gra całkowicie się waliła, podczas, gdy na mocnym pececie była dużo
  • Odpowiedz
  • 0
Patrz przypadek Cyberpunka, gdzie na słabych konsolach gra całkowicie się waliła, podczas, gdy na mocnym pececie była dużo stabilniejsza.


@Lieutenant_Kim: Tak, ale ostatecznie wprowadzili tryb 60 fps do kartofla Xbox series S.
  • Odpowiedz
  • 0
pewny jesteś tego że UE5 i PS5 w 60fps?


@MisterMinister: No fps nie sprawdzę, ale na prezentacji widać, że gość chodzi Ciri za pomocą pada od ps5. Choć wiadomo, mogli i pod PC pada od ps5 podłączyć, ale to juz chyba by byla duza konspiracja.
  • Odpowiedz
@Variv pokazali mały wycinek mapy najprawdopodobniej bez mechanik działających w tle jako demo technologiczne silnika gry a nie samej gry i ludzie się podniecają xD
  • Odpowiedz
@Talaxin: ogólnie taka jakość jest do osiągnięcia na UE5 na PC(zwłaszcza ostatniej wersji, a zanim to wyjdzie unreal dostanie jeszcze z 5+ dużych aktualizacji), przecież Wukong wygląda niewiele gorzej, ale wątpię że będzie to możliwe na ps5, już nie wspominając o tych nieszczęsnych 60fps, cdpr mógł uczciwie zakomunikować jak się sprawy mają ale wiadomo że wolna zostawić wszystko w sferze niedopowiedzeń żeby było czym pompować giełdowy balonik, bo tylko po
lord-nihilus - @Talaxin: ogólnie taka jakość jest do osiągnięcia na UE5 na PC(zwłaszc...
  • Odpowiedz
  • 0
@lord-nihilus: Expedycja 33 też wygląda cudnie. Problem w tym, ze UE5 generalnie siada na otwartych mapach. Wukong to jednak bardziej korytarzowa niz otwarty świat.
Nie no przecież było powiedziane od początku, ze to demo technologiczne.
  • Odpowiedz
Wukong to jednak bardziej korytarzowa niz otwarty świat.


@Variv: z ta korytarzowka bym nie przesadzał, to nie Doom 2016, tam są naprawdę duże pół otwarte lokacje, w dodatku na o wiele starszej wersji UE5
lord-nihilus - >Wukong to jednak bardziej korytarzowa niz otwarty świat.

@Variv: z t...
  • Odpowiedz