Wpis z mikrobloga

@smokingcat: O,victim blaming, stare - znałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tak, robienie researchu i prześwietlanie aktywności sprzedażowej sklepu PO tym jak zaczyna się pitolić to normalne, bo
W normalnym społeczeństwie to tak działa, że ktoś kto prowadzi sklep nie stara się w-----ć na Ciebie wała mordo.
  • Odpowiedz
  • 0
@dawid-hopek
14 dni na zwrot mają osoby prywatne, a nie firmy.
Wyjątkiem są osoby prowadzące działalność jednoosobową, w przypadku gdy zakup nie ma charakteru zawodowego. Wtedy są one traktowane jako prywatni kupujący (ale z ograniczeniami).
  • Odpowiedz
@MacintoshTheRebel: to nie jest victim blaming, tylko stwierdzenie faktu. Jak kupujesz lapka za 8 kloców w randomowym sklepie bo tam jest najtaniej, to pozostaje tylko wstawić mającego papaja.

Ps. Po dwóch pierwszych zdaniach już wiedziałem co to za sklep i jakimi metodami się posługuje. Od kilku ładnych lat.
  • Odpowiedz