Konfitura nagrał materiał, a ja podzieliłem się z Wami swoim oburzeniem i skargą jaką złożyłem. Polska #policja oczywiście wykazała się profesjonalizmem i wezwała mnie o przedstawienie zgody Pana Konfitury o działanie w jego imieniu. Czy tak mogą? Jak się domyślacie jest tak samo jak z wiedzą tego pseudopolicjanta z filmu.... W poście przesyłam Wam odpowiedź policji, a w załączeniu tekst mojej odpowiedzi. Dalej kręcimy małysza.
Konfitura dodał kolejny film, ale się we mnie zagotowało. Pierwszy raz napisałem skargę. Za co my płacimy. Koleś stojący na chodniku - panie to będzie 5k grzywny! Chłop jeździ wśród dzieci po chodniku i ścieżki? Pyrpyr to bemdziem tylko za parkowanie rozliczać proszem 100 zł.
@To_ja_moze_pozamiatam: napisz kilka pism reklamacyjnych albo przejdź się do rzecznika praw konsumentów i po kilku nieuczciwych sprzedawcach sam będziesz zaskoczony, jak potrafisz pisać ( ͡°͜ʖ͡°)
@szymonn226: @bylzielonyjestpomaranczowy póki co jestem zielonką, więc nie wiem czy jak odpiszą to dam rade zawołać 1900 osób które ostatnio domagało się wołania.
Nie chce, nie chodzi o to żeby spijać całość śmietanki samemu, tylko chodzi o to że będziemy mieli opinie pieniaczy i się nie przyłożą do roboty, takie jest moje spostrzeżenie.
@Analny_Rozrabiaka: ale czemu im odpisujesz? Nie słyszałeś Pana Perspiranta który mówił że on ma prawo kazać wszystko? ( ͡º͜ʖ͡º) Kazali w---------ć i nie zawracać gitary jakimś interesem publicznym.
Konfitura nagrał materiał, a ja podzieliłem się z Wami swoim oburzeniem i skargą jaką złożyłem. Polska #policja oczywiście wykazała się profesjonalizmem i wezwała mnie o przedstawienie zgody Pana Konfitury o działanie w jego imieniu. Czy tak mogą? Jak się domyślacie jest tak samo jak z wiedzą tego pseudopolicjanta z filmu.... W poście przesyłam Wam odpowiedź policji, a w załączeniu tekst mojej odpowiedzi. Dalej kręcimy małysza.
#policja #stopcham #konfitura #warszawa
Jak ktoś może zawołać te 1900 osób xD to byłbym wdzięczny :)
#policja