Aktywne Wpisy

ehhniestety +486
Niebezpeiczny trend się pojawia w dyskusji o wieku emerytalnym. Coraz większa aprobata nawet tu na wyklopie idzie w kierunku typu "kobiety bazowo tyle samo co mężczyźni, ale hihi jak zrobi x y z to -10 lat"
no nie k---a, ma być po równo i c--j, przestańcie być tacy miękcy #dyskryminacjamezczyzn
no nie k---a, ma być po równo i c--j, przestańcie być tacy miękcy #dyskryminacjamezczyzn

Tommie +175
Może i dzisiaj robiłem godzinę dłużej, za to przy zmianie na letni będę w domu i będę spał godzinę krócej
#pracbaza #yerbamatewykopclub #zmianaczasu
#pracbaza #yerbamatewykopclub #zmianaczasu
źródło: IMG_20251026_065254
Pobierz

#prawojazdy Mam pewien problem, od niedawna jestem kierowcą i przez sąsiada który parkuje tym żółtym autem mam problem z wjazdem do swojej bramy, muszę to robić na 2 razy, bo tyłem jeździć nie umiem bo jestem nowym kierowcą. Tak wiem że to mój problem bo powinienem nauczyć się jeździć normalnie a nie jak p---a skoro nawet do bramy nie umiem swojej wjechać ale pomijając ten fakt.... Przez to 2 razy obrysywałem sobie już bok auta przez swoją bramę, czy on ma prawo legalnie tam stać? to uliczka ale jest znak STOP i linia pozioma stopu. Co zrobiliście w mojej sytuacji? W sensie, czy PRAWNIE mam racje że ta osoba nie powinna tam parkować?
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Jailer
👉 Z Twoją pomocą możemy działać dalej! Wspomóż projekt
źródło: pytanie
PobierzW Polsce parkowanie naprzeciwko wjazdu do czyjejś posesji jest dozwolone, pod warunkiem spełnienia dwóch kluczowych wymogów:
1. Odległość od skrzyżowania – pojazd musi znajdować się w odległości co najmniej 10 metrów od najbliższego skrzyżowania, mierzonej od miejsca przecięcia się krawędzi jezdni[2][5].
2. Brak utrudnień dla wjazdu/wyjazdu – samochód nie może blokować manewrów innym kierowcom ani ograniczać widoczności[1][4].