Bądź #nazwapl czy tam #netart i kup sobie firme #netmark razem z użytkownikami. Podnieś cennik 300% gadając farmazony o jakości i supporcie 24/7 Nie ogarniaj infry netmarku dotyczącej SSL. Tydzień przed wygaśnięciem SSL dostaję monity że się nie odnowią - Support ? Spokojnie wszystko się odnowi. Mój #hosting leży już 10 dni na 2 kontach. Nikt nie wie jak rozwiązać problem.
Może jeszcze 200% podwyżki i się wszystko naprawi ?
@spevil: u mnie wczesniej wystawca SSL byl cPanel LLC a teraz widzę że kombinują z darmowym Lets Encrypt. Sprzedają tak drogi hosting a ogarniają SSL przez darmowy serwis. Ale im to nie wychodzi. SSL jest częścią pakietu hostingowego, więc nie mają prawa kroić za niego dodatkowo.
Na podstawie informacji zawartych w poście nie udało nam się odnaleźć Cię w naszej bazie klientów. Prosimy o kontakt PW w celu weryfikacji oraz uzyskania szczegółowych informacji dotyczących hostingu i certyfikatu SSL. Dzięki temu będziemy mogli skutecznie zająć się Twoją sprawą.
@mk321: Kurcze, a ja z cyberfolks mam pozytywne doświadczenia, jak przejęli ostatnio kei.pl też bez problemów. Support techniczny jest od ręki. Cenowo wiadomo - jak potrzebujesz duży hosting 2TB, to oferty home.pl nic nie przebije.
Na podstawie informacji zawartych w poście nie udało nam się odnaleźć Cię w naszej bazie klientów.
@netmark_pl: Ale ja nie chce Waszej pomocy tutaj. Tylko ostrzegam innych. W supporcie sa 2 odpowiednie tickety "w realizacji" i ciagle mam czekac bo "problem bardzo zlożony" . Poszukajcie sobie ticket z nazwa "SSL" w temacie to bedziecie widzieli o co chodzi. Chyba, że to też Was przerasta ?
Prosimy o kontakt PW w celu weryfikacji oraz uzyskania szczegółowych informacji dotyczących hostingu i certyfikatu SSL.
@netmark_pl: Nie będę nic z Wami przez wykop.pl załatwiał. Poważni jesteście ? Czekam na rozwiązanie problemu tam gdzie go zgłosiłem czyli. PANELU KLIENTA netmark.pl
@sofad1993: Do wszystkich zgłoszeń podchodzimy indywidualnie i staramy się realizować je w możliwie jak najkrótszym czasie, stąd nasza prośba o wiadomość prywatną - możesz tam przesłać tylko numer zgłoszenia, który przekażemy do Działu Obsługi Klienta. Skontaktujemy się z Tobą poprzez Panel Klienta.
@sofad1993: Sklep internetowy jednego z klientów stał na netmarku, od 3 miesięcy jaja z SSL, w maju padły certyfikaty, infolinia 24/7 milczy, odpowiedzi na tickety dopiero po kilku dniach, pomogła dopiero całkowita migracja na inny hosting (hostido.pl, dzięki za błyskawiczną i bezproblemową migrację). Przez te kilka dni niedziałania sklepu internetowego pod nosem przeszło kilkanaście tysięcy zł, propozycja rozwiązania sytuacji przez netmark? 40 zł upustu na domenę na następny rok xD
@netmark_pl: Nie będę nic z Wami przez wykop.pl załatwiał. Poważni jesteście ? Czekam na rozwiązanie problemu tam gdzie go zgłosiłem czyli. PANELU KLIENTA netmark.pl
Pewnie chcieli ci dać kupon rabatowy, żebyś nie robił burzy xD
Jeden przestanie krzyczeć, to może reszta się nie zorientuje ( ͡°͜ʖ͡°)
Wszystkie zgłoszenia są przez nas szczegółowo analizowane przez zespół administratorów – w niektórych przypadkach konieczna jest nieco dłuższa weryfikacja. W tym czasie pozostajemy w stałym kontakcie z Klientami. Jednocześnie informujemy, że nasza infolinia działa prawidłowo i zgodnie z założeniami – jesteśmy do dyspozycji 24/7.
Ty mówisz o linux.pl? To widzę, że jest pod swoją marką. I nawet w stopce nazwa firmy to jakieś ABCOM sp. z o.o.
@mk321: Nawet nie wiedziałem, że linuxpl.com to też był hosting. Tak, miałem na myśli linux.pl. Jak spojrzysz na netmark to też w stopce mają netmark.pl sp. z o.o., ciekawa taktyka nazwy.pl aby zakładać spółki łudząco podobne do poprzednich właścicieli. Nawet strony w netmarku i linux.pl są identyczne
@sofad1993: uciekaj jak najszybciej możesz, taki cyrki jak te z SSL pewnie będą się powtarzać, szkoda nerwów, Jeżeli masz też u nic domenę to pamiętaj, że aby otrzymać kod auth info trzeba wysłać prośbę o jego udostępnienie listownie, co wydłuża całą procedurę do 2-3 tygodni.
Podnieś cennik 300% gadając farmazony o jakości i supporcie 24/7
Nie ogarniaj infry netmarku dotyczącej SSL.
Tydzień przed wygaśnięciem SSL dostaję monity że się nie odnowią - Support ? Spokojnie wszystko się odnowi.
Mój #hosting leży już 10 dni na 2 kontach.
Nikt nie wie jak rozwiązać problem.
Może jeszcze 200% podwyżki i się wszystko naprawi ?
Dokładnie to samo było z #linuxpl #linuxplcom, które zostało wykupione przez #cyberfolks.
Po takim przejęciu trzeba od razu uciekać gdzie indziej.
@mk321: Kurcze, a ja z cyberfolks mam pozytywne doświadczenia, jak przejęli ostatnio kei.pl też bez problemów. Support techniczny jest od ręki. Cenowo wiadomo - jak potrzebujesz duży hosting 2TB, to oferty home.pl nic nie przebije.
@netmark_pl: Ale ja nie chce Waszej pomocy tutaj. Tylko ostrzegam innych. W supporcie sa 2 odpowiednie tickety "w realizacji" i ciagle mam czekac bo "problem bardzo zlożony" . Poszukajcie sobie ticket z nazwa "SSL" w temacie to bedziecie widzieli o co chodzi. Chyba, że to też Was przerasta ?
@netmark_pl: Nie będę nic z Wami przez wykop.pl załatwiał. Poważni jesteście ? Czekam na rozwiązanie problemu tam gdzie go zgłosiłem czyli. PANELU KLIENTA netmark.pl
@mk321: linux.pl również został przejęty przez nazwa.pl
Ja mówiłem o linuxpl.com. To już nie
Pewnie chcieli ci dać kupon rabatowy, żebyś nie robił burzy xD
Jeden przestanie krzyczeć, to może reszta się nie zorientuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Mamy dwie wiadomości, dobrą i zła. Od której zacząć?
- Od
@mk321: Nawet nie wiedziałem, że linuxpl.com to też był hosting. Tak, miałem na myśli linux.pl. Jak spojrzysz na netmark to też w stopce mają netmark.pl sp. z o.o., ciekawa taktyka nazwy.pl aby zakładać spółki łudząco podobne do poprzednich właścicieli. Nawet strony w netmarku i linux.pl są identyczne
SSL ogarneli za pomoca… darmowego lets encrypt 🤣 po prawie 2 tygodniach