Wpis z mikrobloga

#it #pracait #programista15k
Oj cinżko paanie...
Studiuję zaocznie informatykę na prywatnej uczelni i tylko dwie osoby z 23osobowej grupy mają większą wiedzę ode mnie(jeden z nich to weteran branży), jednak prawie wszyscy jakoś robotę podłapali. Jest na studiach gościu po bootcampie, za który zapłacił 20k i nie umiał na zajęciach na 2 semestrze podzielić kodu na funkcje(znalazł pracę jako junior project manager!), drugi as nie umiał rozwiązać równania liniowego z jedną niewiadomą. Nie widzę, żeby to soft skillami nadrabiali, połowa się nie odzywa, a na zajęciach wszyscy siedzą cicho jak trusie. Co ciekawe prawie wszyscy wspominali o dziewczynie, więc towarzysko są mocniejsi ode mnie. Zastanawiam się jak tacy midzi znaleźli dziewczyny, dodać trzeba, że większość jest wysoka. Połowa to nawet nie robi minimum, żeby zdać, a i tak wszystko zdają(to figura retoryczna) - poziom uczelni jest żałosny.

Tymczasem ja szukałem praktyk po całej Polsce pół roku, żeby dostać je po znajomości w moim mieście powiatowym. Te 5 miesięcy praktyk/stażu niewiele mi dało w kontekście poszukiwania pracy - od 7 miesięcy szukam pracy lub stażu, odzew prawie żaden, byłem na dwóch rozmowach już w październiku - pytania były łatwe, nie wiem co mogłem tam powiedzieć więcej, na jednej jednej dali mi silnię do napisania i złączyć tabele w gołym SQL. Potem telefon się zepsuł, no chyba, że starzy dzwonili to działał. Szukam pracy jako .NET developer. Ostatnio firma z drugiego krańca Polski umówiła się na rozmowę telefoniczną i to tyle.

Podejrzewam, że jestem dyskryminowany ze względu na wiek(30+) w połączeniu z CV, w którym jest tylko praca na magazynie i produkcji na przemian z NEETem.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@straggler2

Kolejna wybitna jednostka, naczelny informatyk RP, wszyscy to idioci, on nie rozumie
Realia: