Wpis z mikrobloga

  • 280
@Ambessa wow, na 10 tysięcy pracowników 30 babek, gamedev jest skończony. Nie lubię ubisoftu ale gadanie że to przez baby ja niskim szczeblu które się głównie zajmują concept artem jest śmieszne, kiedy inwestorami, menadżerami wyższego szczebla i CEO są chłopy.
  • Odpowiedz
  • 14
@PROponujek: konkretna babeczka robiła wszystkie gry które lubiłam i nie było w nich propagandy WOKE,DEI: Assassin's Creed (2007) , Assassin's Creed II (2009), Watch Dogs (2014), Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist, Star Wars: Battlefront II, gdyby Shadows powstawało pod jej opieką to by nie wyszedł taki gniot.
  • Odpowiedz
Warto przypomnieć, że twórcą uniwersum Assassin's Creed jest Jade Raymond. Odpowiedzialna za pierwszą część i trylogię Ezio.


@PROponujek: chyba pierwszą znaną kobietą "od gier" jest Roberta Williams, twórczyni gier ze stajni Sierra On-Line. Popchnęła branżę mocno do przodu, ale to było w czasach gdy jej płeć była w sumie ciekawostką (bo branża zawsze była zdominowana przez facetów), a nie jakimś wyznacznikiem. Ludzi w sumie g---o obchodzi kto tworzy grę jeżeli
  • Odpowiedz
@Ambessa: nie wiesz jaka masa tych nerdów robiących Twoje ulubione gry zmieniło płeć i/lub ma kolorowe włosy. Kreatywni ludzie są „dziwni”
  • Odpowiedz