@fornson23 to był bardzo bezpieczny środek transportu. Zanim kierowca zdołał go rozpędzić do niebezpiecznej prędkości on zdążył się zepsuć i zatrzymać ( ͡º͜ʖ͡º)
@umcumcumcbejbe: Jeszcze niektórzy wręcz gasili silnik podczas dotaczania się na przystanek. Teraz nawet producenci samochodów zaczęli oferować tryb żeglowna w automatycznych skrzyniach biegów gdy się odpuści gaz i nie dotyka hamulca to wrzuca na luz.
A kiedyś za PRL gdy osobówka z dieslem była poza zasięgiem polaka to kierowcy ciężarówek potrafili spuszczać ropę do rowu, jeśli spalili mniej niż norma aby później im przydziału nie ucięli i im nie zabrakło na inną trasę. Taki youtuber truckerhiob opowiadał że w pierwszej pracy za PRL mieli w firmie dwa dźwigi, jeden na ropę drugi na benzynę. Oficjalnie ten na ropę był cału czas niesprawny brali benzynę do tego benzynowego
@Mowi: zawsze mnie śmieszyło, że ten Autosan ma otwieraną przednią klapę do przenoszenia rannych na noszach podczas wojny. Nie wiem czy chciałbym nim jechać czy wracać z urwaną nogą na front xd
źródło: temp_file7095191177254050941
Pobierzźródło: ukrasc-nie-zamiast-tego-mowi-sie-zalatwic-z-pracy-nosacz-drake
Pobierzźródło: R
Pobierz@umcumcumcbejbe: Jeszcze niektórzy wręcz gasili silnik podczas dotaczania się na przystanek. Teraz nawet producenci samochodów zaczęli oferować tryb żeglowna w automatycznych skrzyniach biegów gdy się odpuści gaz i nie dotyka hamulca to wrzuca na luz.
Taki youtuber truckerhiob opowiadał że w pierwszej pracy za PRL mieli w firmie dwa dźwigi, jeden na ropę drugi na benzynę. Oficjalnie ten na ropę był cału czas niesprawny brali benzynę do tego benzynowego