Wpis z mikrobloga

Proponuję jeszcze bardziej wchodzić w dupę Sprzedającym #allegro @allegro_pl

Klienci nie będą już oceniać zgodności z opisem i obsługi kupującego – czyli obszarów, które obecnie oceniają za pomocą gwiazdek. Nadal jednak będą mogli polecać zakupy u Ciebie, dodawać komentarze i uzasadniać swoje oceny.

3/4 tych idiotów nie wie jak biznes prowadzić i na każdym kroku łamie prawo konsumenckie, ale Wy im będziecie jeszcze bardziej ułatwiać robienie ludzi w balona.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ItsyBitsyPajonk: muszę cię zmartwić, każdy sprzedawca ma te twoje gwiazdki głęboko w dupie, gdyż one nie wpływają na jakość sprzedaży od dawna, a klienci tego i tak nie czytają, bo dotrzeć do tego jest dla nich za ciężko. Opisów nie czytają, a co dopiero jakieś opinie.
  • Odpowiedz
@pentoento: i kogo to jest wina? Allegro.
Dlaczego? Bo tak zorganizowali system ocen. Od wielu lat nie ma w ogóle żadnej inicjatywy na Allegro do oceniania Sprzedających. Sami tym zachęcają do wystawiania komentarzy negatywnych, ale nie pozytywnych.
  • Odpowiedz
@ItsyBitsyPajonk dokładnie. A jeśli chodzi o wpis mirka @NieoznaczonaReklama to niestety, ale ten system ma bardzo duże znaczenie dla sprzedającego, bo przy słabych wynikach allegro wyłącza smarta, (poniżej 98% pozytywnych) plus pozycjonowanie ofert jest słabsze.

Doszło do takiej patologii, że kupujący tak czy siak wali negatywa, mimo że dostawa/sprzęt było ok - by wycyganić jakąś rekompensatę.
  • Odpowiedz
@ItsyBitsyPajonk: to ja od siebie dodam, że klienci potrafią nam odjąć gwiazdkę lub dwie bo:
- nie dostali gratisu (o ktorym nawet nie bylo mowy nigdzie)
- bo maksymalna ilosc rzadko dają, a 3 gwiazdki to dużo
- bo piłka przyszła w folii, a nie kartonie (tak jakby miala być w kartonie.. znowu brak takiego info pub zeby producent w ogole tak pakował)
- bo kurier nie zadzwonil przed dostarczeniem
  • Odpowiedz