Aktywne Wpisy

Matylda_Megara +758
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Teuvo +40
jak trafię szóstkę w lotto to zostanę hikikomori
Skopiuj link
Skopiuj link

Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
#gry #gta #gtav #komputery #pcmasterrace #kartygraficzne #hardware
źródło: IMG_9003
PobierzOgólnie gra na poziomie sterownika dGPU jest obsługiwana zgodnie z profilem pod daną grę.
Może być że definitive edition nie jest pozbawiony baboli.
RadeonMod to stary program i chyba nie jest pod tą serię grafiki (i też sterowników), linkuję na próbę: https://www.guru3d.com/download/amd-registry-editor-download/
Kwestia na co pozwala panel kontrolny sterownika
Jak już wyszły lepsze karty graficzne, to ludzie modami wymuszali większą odległość rysowania (pewnie też manipulacją LoD) niż pozwalała na to gra:
https://www.gtainside.com/en/sanandreas/mods/137736-draw-distance-mod-1x-2x-4x-7x-10x
W ogóle zrzuty ekrany z gdy z całym stanem San Andreas z detalami i oświetleniami musiały być robione na sprzęcie epokowo młodszym o min. 5 lat
Ale gdyby to była karta to chyba miałbym artefakty prawda? A to jest poprostu miganie tekstur, pasków w zależności jak się do nich poruszam
@Blackol12: Nie wiem, nie będę ci pisał głupot i robił z siebie eksperta w kwestiach na których się nie znam. Ewentualnie co mógłbym jeszcze podpowiedzieć, sam monitor może ci się nie wypala nie masz ostatnio ciemniejszych kolorów na nim czy coś bo może matryca ci siada.
Wiele gier ma tak, że z daleka ogranicza elementy albo rysuje je gorzej
Tam pewnie te neony są jakimś elementem z łączeniem jak spline
Zwiększ ustawienia graficzne u sprawdź czy tak samo jest
Jak zniknie problem ze zwiększeniem ustawień to znaczy że to tylko problem silnika gry bo tak renderuje obiekty