Wpis z mikrobloga

Jestem po technikum informatykiem, ale nie pracuję w zawodzie. Jestem słaby z przedmiotów ścisłych, technikum udało mi się przejść, raz dobrze było, raz źle. Szedłem z myślą, aby nie móc obowiązkowo iść na studia, bo to przyszłościowy zawód, też dobre zarobki. Dodatkowo, kolega wtedy mi polecał to technikum. Było ono niezłe, a też jakoś się dostałem. Prymusem nigdy nie byłem. Ciężko mi idzie nauka od małego. Dzisiaj mi mama mówi, że jest ogłoszenie. Poszukują informatyka na lotnisku. Prestiżowe miejsce z lekka. Ale wiecie co, 3500 zł pensji tyle co bez wykształcenia żadnego na produkcji na przykład. Nieważne już czy to na rękę lub brutto, ale to mega mało na 2025 rok zaraz. Pytałem się Was też ostatnio jak zacząć w branży, to mówiliście mi, że łatwo nie jest znaleźć czegoś i z kasą to minimalna lub mniej i nie mam na co liczyć. Nie rozumiem fenomenu jak szedłem w 2016 roku do technikum. Myślałem, że zostanę wygrywem. Każdy wtedy chciał. Przecież gdybym poszedł do liceum to nie odczułbym różnicy na obecne realia. Jedynie rok więcej nauki tutaj i bez żadnych dziewczyn w klasie zawsze. Jedynie, że mam zawód po tym, ale nie jestem w tym mega dobry. Możliwe, że teraz jest dużo osób w tej branży i dlatego słabo z pracą słyszałem. Może jeszcze po studiach informatycznych, ale to trzeba mieć głowę już stwierdzam po technikum, też do przedmiotów ścisłych i to lubić choć trochę czego ja nie lubię. Wtedy to może nie byłoby się zwykłym informatykiem, a by była szansa pewnie na programistę po studiach dobrze płatnego za 8-15 tysięcy na rękę i zajebiste zarobki

#studia #praca #pracait #edukacja #szkola #zalesie #przegryw #pieniadze #rozowepaski #niebieskiepaski #pieniadze #informatyka #programista15k #informatyk #programowanie #wygryw
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach