Wpis z mikrobloga

Kiszak twierdzacy, ze PoE jest proste przy czym sam wziął gotowy build którym face tankował kazda mechanike uber bossow xD Najbardziej mnie bawi jak gada, ze zrobil wlasny build i dzialal, a przeszedł SRSami kampanie xD Juz nie wspomne jak przy jego pierwszym podejsciu czat dawal milion tipow i przedmioty

Zacytuje komentarz z pod tego filmu

"Pieprzenie, że POE nie jest trudne. Ma bardzo wysoki próg wejścia. Sama gra nie wyjaśnia niczego poza podstawami mechanik. Gdyby nie strony zewnętrzne poświęcone poszczególnym aspektom gry (jak crafting, heist, syndicate itd.) czy aplikacje trzecie (choćby POB) to większość graczy, jak i sam @Kiszak g---o by w grze zrobili, i farmili co najwyżej żółte mapki, a nie uber bossy. Uważam, że ta złożoność jest koronną zaletą gry, bo mimo, że gram od kilku lat, gra wciąż potrafi mnie czymś zaskakiwać, co jakiś czas odkrywam (najczęściej w jakimś zewnętrznym źródle) coś, czego nie wiedziałem lub o czym miałem błędne wyobrażenie. Ale nie bądźcie (z Kiszakiem na czele) hipokrytami wyzywającymi ludzi od debili i twierdzącymi, że gra jest prosta, a całą wiedzę na jej temat wyssaliście z mlekiem matki lub doszlibyście do wszystkiego sami."

I zgadzam sie z nim, gdyby zostawic go sam na sam z poe, bez wiki, bez poba, bez poradnikow, bez buildow to bossy moglby sobie poogladac na youtube.

#kiszak #gry #poe #pathofexile
Lobotomy_Enthusiast - Kiszak twierdzacy, ze PoE jest proste przy czym sam wziął gotow...

źródło: obraz

Pobierz
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Alray: Tak jak i większość "twórców" nagrywających z PoE w Polsce. Oni tworzą jakąś sektę oświeconych, z którymi nie wolno wchodzić w żadną polemikę. Co drugi nagrywa to samo, o tym samym, w zależności jaki mają przekaz na swoich grupkach xD
  • Odpowiedz