Wpis z mikrobloga

#msfs
To ja kupuję specjalnie Ultimate Game Pass a oni kompletnie zablokowali grę trzymajta mnie. Ciekawe czy jutro już naprawia bo dzisiaj premiera roku nikt chyba nie dał rady zagrać
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bnkpl: aj daj spokój, wiedziałem że ten pomysł streamowania assetów jest głupi i wiedziałem że to nie wypali, ale nie spodziewałem się że będzie aż taka katastrofa. W MSFS20 przynajmniej udało mi się zagrać w dniu premiery. W tym gównie nawet nie doszedłem do menu xDD
  • Odpowiedz
pomysł streamowania assetów jest głupi


@newerty: streamowanie assetów tu nie jest problemem. W------o się na tym co zawsze - jest bottleneck na dostępie do bazy danych używanej przy logowaniu. Dlatego nie da się nawet zalogować. Jak już komuś się uda, to gra nawet działa, bo o ile serwery da się jako tako skalować, tak scentralizowana baza danych się zawsze w-----e przy takim ruchu.

Kompletny standard, w------o się na tym chyba
  • Odpowiedz
@KaiserBrotchen: no to teraz odpowiedz sobie sam.... czy dobrym pomysłem było przenoszeniem wszystkiego do chmury (na serwery) skoro serwery nie są wstanie ogarnąć takiego obciążenia xD
  • Odpowiedz
Samo to, że komukolwiek udało się w ogóle zalogować jest sukcesem.


@KaiserBrotchen: XDD Chciałbym to jakoś skomentować, ale nie przychodzi mi do głowy nic co nie będzie dla ciebie obraźliwe.

BTW, udało mi się dziś zalogować do gry za 2gim podejściem.... Od 10 minut widzę ekran ładowania nad Gdynią. Gra 10/10 xD Wszystko działa xD
newerty - >Samo to, że komukolwiek udało się w ogóle zalogować jest sukcesem.

@Kaise...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
@newerty: taka jest rzeczywistość dużych releasów. Nie wiem jak ktoś mógł oczekiwać czegoś innego.
I tak działa to lepiej niż było w przypadku innych gier z podobnymi problemami. Gry jak Diablo 3 czy New World przestały działać kompletnie w dniu premiery.
Tutaj raz na jakiś czas się komuś gra uruchomi, w tamtych przypadkach one kompletnie stanęły i ludzie zaczynali się logować dopiero w momencie gdy spadł ruch.
  • Odpowiedz
taka jest rzeczywistość dużych releasów. Nie wiem jak ktoś mógł oczekiwać czegoś innego.


@KaiserBrotchen: Proszę nie pisz takich rzeczy, do tej pory myślałem że jesteś w miarę inteligentnym facetem ale z każdym napisanym zdaniem sam podważasz moją opinię. W erze wszechobecnego piractwa też próbowałeś wmawiać dużym korporacjom że taka jest rzeczywistość i trzeba się z tym pogodzić? xD Powiedzieć że to co piszesz jest bełkotem, to nie powiedzieć nic.
  • Odpowiedz
@newerty: no dobra, ale jak chcesz to rozwiązać? Nawet jak masz zrobione skalowanie usług, to i tak masz tylko jakąś pulę w ramach, której możesz skalować. W pewnym momencie jest limit - nałożony przez siebie oraz przez dostawcę. Jak tego limitu pozbędzie się dostawca to może doprowadzić do sytuacji, że jedna usługa będzie skalować się tak bardzo, że inne w których pojawi się zwiększony ruch nie będą miały takiej możliwości.
  • Odpowiedz
  • 0
Wczoraj udało mi się pograć, ale szybkość wczytywania sprawia że świat wygląda gorzej niż w poprzedniej wersji. Wygląda jakby coś im nie wyszły wyliczenie ile mocy serwera potrzeba czy co
  • Odpowiedz