Aktywne Wpisy

KociTata +115
Powiem wam, że kocham życie i kocham je za nieprzewidywalność, ale kocham też siebie za konsekwencję oraz to, że się nie poddaje. W 2024 roku w wieku 27 lat powiedziałem sobie, że zdam maturę i pójdę na studia. Nie była to łatwa droga, bo jeżdżę ciężarówką i jestem tylko na weekendy w domu. Jeździłem na kurs maturalny w każdy weekend, gdzie wracałem o 21 do domu w piątek, a w sobotę trzeba

alljanuszx +91
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Myślę, że może będzie miało to sens by napisać tu ten wpis. Otóż, zastanawiam się ale też czuję że chciałabym kogoś poznać, zakochać się. Myślę, że jestem gotowa by poznać nowego mężczyznę lecz totalnie nie wiem gdzie mogę to zrobić. Chciałabym poznać faceta do związku gdzieś w przedziale 20-30 lat. Może zabrzmi to dziwnie ale ja studiuję i mam kontakt z chłopakami tam ale nigdy nie widziałam od nich zainteresowania mną. Tinder mi się nie podoba tak samo jak inne aplikacje ale chyba nie mam wyboru, choć to przykre bo chciałam poznać faceta w "normalny" sposób czyli poprzez studia, pracę, znajomych itd. Gdzie mogę poznać wrażliwego, ambitnego gadułę, z którym przegadam od psychologii po politykę czy inne nauki ale przede wszystkim spędzimy dobrze czas?
#zwiazki
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: razzor91
@mirko_anonim: Wszędzie, wystarczy obniżyć wymagania na jakieś realne, aczkolwiek im później tym trudniej. Ja sam gdy kiedyś na grupie mojego wydziału wypowiedziałem się, że na studiach niemożliwe jest poznanie kobiety do związku to zostałem zjechany od góry do dołu w duchu jakoby studia nie były od poznawania ludzi
Komentarz usunięty przez moderatora
@mirko_anonim: jeśli jesteś atrakcyjna to wszędzie, wystarczy wyjść gdziekolwiek na miasto, ładne się ubrać i zwyczajnie uśmiechnąć do typa i prawie pewnym jest że jeśli obecnie nie ma laski to będzie zainteresowany