Wpis z mikrobloga

Bo to jest już przesada

Ktoś wie jak rozwiązać te j----e ścinki w #beatsaber ?
Miałem 6700XT i były lagi jak zmieniały się kolory na mapie
Miałem 6900XT i tak samo
Miałem 6950XT i dalej to samo

Aktualnie mam 4070Ti OC i wciąz są j----e lagi, grać się przez to nie da i przewala się mapy przez to.
Wyłączone nagrywania, skalowanie 1,0x

Gra, która powinna płynnie działać na 1060 ścina się na 4070Ti OC przy capie na 100FPS w programie Nvidii ()

#vr #oculus #virtualreality #quest3
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@dupxo997: i5 12400F z zasilaczem 850W XPG Core Reactor

Ten procesor bez większego problemu generuje 100FPS w Cyberpunku, RDR2 i wielu wymagających grach.
Temperatury też są wręcz idealne, bo ledwo 50 stopni, chłodzenie wodą, 8wentylatorów z dobrze dobranym przepływem powietrza.
RAM też nie jest najgorszy bo to IRDM PRO
  • Odpowiedz
  • 0
@sensuel: WiFi 5GHz 500Mbit/s
@7uras Coś ścina

Pytanie dlaczego HL:Alyx nie ścina, dziesiątki innych gier nie ścinają
Tylko beat saber ma problem, tylko tutaj pojawiają się lagi
  • Odpowiedz
  • 0
@sayanek: Battle Royale, gry podobne do Counter strike / Rainbow six siege
Wyścigowe

Chcesz mi powiedzieć, że wyświetlanie klocków jest cięższe niż ogarnięcie całego FPS?
  • Odpowiedz
@MePix: Model routera podaj. Mało który ogarnie bitrate 500mbps bez ścinek oraz przez co łączysz kompa z goglami brakuje. NA Virtual Desktop włączasz podląd wydajności i widzisz na czym ścina grę na bieżąco i szybko znajdzie się co nie wyrabia.
  • Odpowiedz
Chcesz mi powiedzieć, że wyświetlanie klocków jest cięższe niż ogarnięcie całego FPS?


@MePix: Tak, enkodery video mają wchuj roboty przy kodowaniu dużej ilości efektów cząsteczkowych, błyskających swiateł itd
  • Odpowiedz
@MePix: Ogólnie beatsaber to jedna z tych gier gdzie myślę że lepiej jest kupić bezpośrednio w meta i grać na okularach XD

Bo nawet te kilkadziesiąt ms lagu może popsuć wszystko, przy wywiijaniu mieczykami świetlnymi XD
  • Odpowiedz
@sayanek: Tak


@MePix: battle royal na okularach, mój błędnik nie lubi tego ( ͡º ͜ʖ͡º)

Ogólnie ciężko coś powiedzieć, ale możesz być pewny że to nie jest wina karty ani procka, tak po prawdzie jedyne
  • Odpowiedz
  • 0
@Leniek: programuje gry a moje pytanie było sarkastyczne
Wiesz ile cząsteczek, skryptów, aktorów, elementów jest na jednej mapie w takiej grze?
Nie wspominając już o elementach statycznych bo tych jest kilkadziesiąt tysięcy

Beat Saber wyświetla tylko kilka świateł i animacji w tle, bo to nie są aktorzy, do tego tworzy 1 (słownie JEDEN) blok w 2 kolorach i 1 (słownie JEDNYM) typie cząsteczek po przecięciu oraz ogarnięciu gdzie uderzył miecz
  • Odpowiedz
@MePix: A no skoro jesteś taki wyszkolony, to na pewno dasz sobie radę z tym problemem sam, możeliwe że zaraz po tym jak odróżnisz render pipe od enkodera
  • Odpowiedz